چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کوارشما: کی‌روش احترام بیش‌تری به پرتغال بگذارد/ از بازیکنان ایران ناراحت نیستم
کوارشما: کی‌روش احترام بیش‌تری به پرتغال بگذارد/ از بازیکنان ایران ناراحت نیستم

کوارشما: کی‌روش احترام بیش‌تری به پرتغال بگذارد/ از بازیکنان ایران ناراحت نیستم

گلزن تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال درباره اتفاقات پیش آمده در بازی این کشور برابر ایران به صحبت پرداخت.

دیدار تیم‌های ایران و پرتغال سومین بازی مرحله گروهی

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رکورد، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله بعد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست آورد و باید در این مرحله به مصاف روسیه برود.

ریکاردو کوارشما درباره اتفاقات پیش آمده در بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: بازیکنان ایران اصلا من را ناراحت نکردند. آن‌ها کارشان را انجام دادند. فوتبال دفاعی به نمایش گذاشتند ولی آن چه که من را عصبانی کرد، مربی آن‌ها بود. کارلوس کی‌روش به عنوان یک پرتغالی باید بیش از این‌ها به پرتغال احترام بگذارد. با این حال این جور صحبت‌ها چیزهایی است که خیلی زود به فراموشی سپرده می‌شوند.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: همیشه دوست داشتم به تیمم کمک کنم و بازی کنم. خوشحال هستم که در این بازی توانستم گلزنی کنم. از این جور ضربات خیلی زده‌ام. برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم گل بسیار زیبایی را به ثمر رساندم. همه بازیکنان تلاش زیادی کردند تا تیم بتواند به مرحله حذفی صعود کند و از این بابت خوشحال هستیم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ در دور قبل جام جهانی در مرحله گروهی حذف شد و حالا باید برای مرحله یک هشتم نهایی به مصاف میزبان این رقابت‌ها برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.