صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / سردار پاکپور از محل درگیری با تروریست‌های تکفیری بازدید کرد
سردار پاکپور از محل درگیری با تروریست‌های تکفیری بازدید کرد

با حضور در منطقه میرجاوه؛

سردار پاکپور از محل درگیری با تروریست‌های تکفیری بازدید کرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه درگیری شامگاه گذشته رزمندگان قرارگاه قدس این نیرو با تروریست‌های تکفیری، حضور یافت.

بازدید سردار پاکپور از محل درگیری رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح سه‌شنبه(۵ تیر) از محل درگیری شامگاه گذشته رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تروریست‌های تکفیری در منطقه میرجاوه، بازدید کرد.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صبح امروز(سه‌شنبه، ۵ تیر) در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی از گروهک‌های تکفیری، شامگاه گذشته در منطقه میرجاوه خبر داد. در این اطلاعیه آمده بود: شامگاه گذشته (۴ تیر) یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی ، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند. در درگیری و تبادل آتش  بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند. همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه درگیری در میرجاوه

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه درگیری در میرجاوه

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه درگیری در میرجاوه

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.