چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / یزد / اولین بخش طب ایرانی کشور در یزد آغاز بکار کرد
اولین بخش طب ایرانی کشور در یزد آغاز بکار کرد

اولین بخش طب ایرانی کشور در یزد آغاز بکار کرد

رییس اولین بخش بستری درمانی طب ایرانی کشور در یزد با اشاره ظرفیت بستری ۱۱ نفر به طور همزمان در این بخش درمانی، از فعالیت کلینیک‌های مشاوره‌ای درد مفاصل، پوست، بارداری و نازایی و بیماری‌های گوارشی، سردرد، فشارخون در این بخش تحت نظر متخصصان طب ایرانی نیز خبر داد.

بخش بستری طب ایرانی

«مجید امتیازی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی اولین بخش آموزشی و درمانی طب ایرانی کشور در بیمارستان شهید رهنمون یزد، اظهار کرد: البته این بخش درمانی با مجوز وزارت بهداشت و درمان از چهار ماه قبل فعالیت غیررسمی خود را در این بیمارستان آغاز کرده بود که با استقبال بیماران نیز همراه بوده است.

امتیازی با اشاره به ظرفیت بستری ۱۱ بیمار در بخش مذکور، گفت: در بخش طب ایرانی بیمارستان شهید رهنمون ۸ تخت بستری برای بزرگسالان و ۳ تخت ویژه اطفال فراهم شده است.

وی با اشاره به فعالیت کلینیک‌های مشاوره‌ای درد مفاصل، پوست، بارداری و نازایی و بیماری‌های گوارشی تحت نظر متخصصان طب ایرانی در این بخش، زمان ارائه خدمات به متقاضیان این کلینیک‌ها از ساعت ۸ تا ۱۶ ایام هفته اعلام کرد.

وی فصد، حجامت، زالو درمانی، ماساژ درمانی و استفاده از سیستم آبزن را از روش‌های درمانی این بخش تحت نظارت متخصصان این حوزه از علم پزشکی ذکر کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در مورد استفاده از سیستم درمانی نوین آب‌زن نیز توضیحای ارائه کرد و گفت: در این روش با استفاده از محلول‌های گیاهی خاص در وان‌های درمانی، بیماری‌های متنوعی اعم از دیابت، سنگ کلیه، زردی و دیگر بیماری‌ها، تحت نظارت پزشک متخصص، کنترل و درمان می‌شود.

وی این اطمینان را بیماران داد که ارائه خدمات درمانی این بخش در محیطی کاملاً استریل و بهداشتی و تحت نظارت اساتید و متخصصان علم طب ایرانی با کیفیت بالایی ارائه می‌شود.

  امتیازی در پایان نیز با اشاره به استقبال خوبی که از این بخش درمانی استان صورت گرفته است، لازمه ارائه خدمات بیشتر این مرکز را معرفی و شناساندن آن به مردم دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

زندان‌

لغو تمام بازدیدها از زندان‌های استان یزد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «رضا ذوالفعلی‌نژاد» با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.