صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / کلایدرمن: حضور در ایران آرزوی قلبی من بود
کلایدرمن: حضور در ایران آرزوی قلبی من بود

کلایدرمن: حضور در ایران آرزوی قلبی من بود

ریچارد کلایدرمن پیانیست سرشناس فرانسوی که چند روزی است برای اجرای کنسرت در تهران بسر می برد، می گوید حضور و اجرای برنامه در ایران آروزی قلبی‌اش بود و همیشه برای ایرانی‌ها و فرهنگ‌شان احترام ویژه‌ای قائل بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی کنسرت این پیانیست فرانسوی، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه شب با حضور در سالن وزارت کشور در سومین اجرای ریچارد کلایدرمن در تهران، به تماشای این کنسرت نشست.
علی ترابی پس از اتمام این برنامه با حضور در پشت صحنه این کنسرت، به دیدار و گپ و گفتی صمیمی با این هنرمند پرآوازه پرداخت.
در هنگام اجرای قطعه «ای ایران» که با پرفورمنسی ویژه از سوی کلایدرمن و گروهش اجرا شد، همه حاضران در سالن همچون دو اجرای دیگر به صورت ایستاده این اثر ملی میهنی را با پیانیست فرانسوی همخوانی کردند تا صحنه هایی جالب و باشکوه در سالن وزارت کشور خلق شود.
کنسرت «ریچارد کلایدرمن» در روزهای ۱،۲،۳،۶،۷،۸ تیرماه نیز در سالن وزارت کشور برگزار می شود و بلیت فروشی این اجراهای تمدیدی نیز در سایت «ایران کنسرت» در حال انجام است.
ارکستر بزرگ «ایستگاه» به سرپرستی «مهدی نوروزی» در همه شب‌های این برنامه در کنار کلایدرمن به عنوان اعضای ارکستر ساز می‌زنند.
فراهنگ**۹۰۱۲ ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.