مسعود علیاری در گفتوگو با ایسنا با اشاره به اینکه میز خدمت از یکم تیرماه در شعبات تامین اجتماعی استان راهاندازی شده است، اظهار کرد: چنین چینشی باعث میشود که ارباب رجوع به جای سرگردانی در اتاقها، خدمات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کند. این در حالی است که از ۷ واحد تامین اجتماعی در سطح استان، ۵ واحد به سبک میز خدمت کار می کنند و خدمات خود را با کیفیت بالاتری نسبت به روال عادی ارائه میدهند .
این مسئول ادامه داد: در واقع از ابتدای تیر ماه در شعب و دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی و کمیسیونهای پزشکی تأمین اجتماعی سراسر کشور، میز خدمت مستقر شده است و متناسب با تعداد باجهها، در هر واحد تعدادی از کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو، آموزش دیده و مطلع برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان به میزخدمت انتخاب شدهاند.
وی افزود: بر این اساس، واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی موظفاند که در قالب میز خدمت و به صورت شفاف، اطلاعات مورد نیاز مراجعان شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، مدت زمان ارائه خدمت و … را در اختیار آنها قرار دهند.
علیاری تصریح کرد: واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی به هنگام پذیرش، از کامل بودن مدارک و مستندات ارائه شده توسط مراجعان در محل میز خدمت اطمینان حاصل میکنند و هرگونه نقص در مدرک و مستندات مربوطه را صرفا هنگام پذیرش به اطلاع ارباب رجوع میرسانند.
انتهای پیام