صفحه اصلی / استان ها / زنجان / راه‌اندازی میز خدمت، از سرگردانی ارباب‌رجوع می‌کاهد

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

راه‌اندازی میز خدمت، از سرگردانی ارباب‌رجوع می‌کاهد

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: راه‌اندازی میز خدمت، از سرگردانی ارباب رجوع می‌کاهد.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه میز خدمت از یکم تیرماه در شعبات تامین اجتماعی استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: چنین چینشی باعث می‌شود که ارباب رجوع به جای سرگردانی در اتاق‌ها، خدمات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کند. این در حالی است که از ۷ واحد تامین اجتماعی در سطح استان، ۵ واحد به سبک میز خدمت کار می کنند و خدمات خود را با کیفیت بالاتری نسبت به روال عادی ارائه می‌دهند .

این مسئول ادامه داد: در واقع از ابتدای تیر ماه در  شعب و دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی و کمیسیون‌های پزشکی تأمین اجتماعی سراسر کشور، میز خدمت مستقر شده است و متناسب با تعداد باجه‌ها، در هر واحد تعدادی از کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو، آموزش دیده و مطلع برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان به میزخدمت انتخاب شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی موظف‌اند که در قالب میز خدمت و به صورت شفاف، اطلاعات مورد نیاز مراجعان شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، مدت زمان ارائه خدمت و … را در اختیار آنها قرار دهند.

علیاری تصریح کرد: واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی به هنگام پذیرش، از کامل بودن مدارک و مستندات ارائه شده توسط مراجعان در محل میز خدمت اطمینان حاصل می‌کنند و هرگونه نقص در مدرک و مستندات مربوطه را صرفا هنگام پذیرش به اطلاع ارباب رجوع می‌رسانند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.