صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / وزارت صنعت و اتاق بازرگانی درباره نظام پیمانکاری تفاهم کردند
وزارت صنعت و اتاق بازرگانی درباره نظام پیمانکاری تفاهم کردند

وزارت صنعت و اتاق بازرگانی درباره نظام پیمانکاری تفاهم کردند

تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با محور طرح ملی توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران (آی.اس.پی.ایکس) امروز (یکشنبه) امضا شد.

به گزارش کسب و کار نیوز از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، «صادق نجفی» معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و «غلامحسین شافعی» رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران این تفاهمنامه را امضا کردند.
هدف از امضای این تفاهمنامه گسترش همکاری ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها و امکانات موجود برای تقویت و توسعه صنایع کوچک با رویکرد توسعه فعالیت های پیمانکاری در نظام بین المللی است.
این تفاهمنامه همکاری همزمان با نشست شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی امضا شد.
مدل توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از روش های عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط بویژه در زمینه پیمانکاری صنعتی است.
نجفی اجرای طرح ملی توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران و توسعه خوشه های صنعتی را از مهمترین برنامه های این سازمان برای تقویت و رشد صنایع کوچک برشمرد.
به گزارش کسب و کار نیوز، ۸۵ هزار واحد صنعتی در کل کشور فعالیت می کنند که ۹۲ درصد آنها را صنایع کوچک با اشتغالی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تشکیل می دهند.

اقتصام*۳۰۶۵*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.