صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / اجرای طرح مدارس عاری از خطر در ۱۲۱ مدرسه مقطع متوسطه دوم خراسان جنوبی
اجرای طرح مدارس عاری از خطر در ۱۲۱ مدرسه مقطع متوسطه دوم خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خبر داد:

اجرای طرح مدارس عاری از خطر در ۱۲۱ مدرسه مقطع متوسطه دوم خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از اجرای طرح مدارس عاری از خطر در ۱۲۱ مدرسه مقطع متوسطه دوم استان خبر داد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اصغر موسوی‌ کیا، امروز سوم تیر ماه، در نشست خبری مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص هزینه کرد اعتبارات مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در سال جاری ۱۶۵ هزار دانش‌آموز وارد مدارس می‌شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵ هزار نفر از کارکنان آموزشی در سال تحصیلی آینده مشغول به کار خواهند شد، افزود: در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح‌های درونی و بین بخشی با دستگاه‌های ۹ گانه انجام داده‌ایم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی   بیان کرد: علاو ه بر رویکرد پیشگیری از اعتیاد، جشنواره‌های متعددی با نگاه پژوهش گرانه برگزار کردیم.

موسوی‌ کیا با بیان اینکه باتوجه به جامعه هدف آموزش و پرورش طرح‌های متعددی را در مدارس اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: اجرای طرح مدارس عاری از خطر در ۱۲۱ مدرسه متوسطه دوم، اجرای طرح مهارت‌های مقابله‌ای در ۱۵۴ مدرسه متوسطه اول و اجرای طرح مدارس مراقب( اجتماع محور) در ۸۴۳ مدرسه از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: اجرای طرح مراقبت از خود در ۵۲۴ مدرسه دوره ابتدایی و اجرای طرح توانمندسازی همزمان والدین، دانش‌آموزان و کارکنان در ۲۱ مدرسه مرکز استان از دیگر این طرح‌ها و برنامه‌ها است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی   بیان کرد: همچنین طرح خانه و مدرسه در چهار مدرسه مرکز استان با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد که   در سال آینده در ۱۰ مدرسه برگزار خواهد شد.

موسوی‌ کیا با اشاره به اجرای پروژه مداخلات آموزشی روانی در مدارس استان، اظهار کرد: ۵۱ کارگاه آموزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش استان به میزان ۸۹۱۰ نفر ساعت برگزار شد.

وی از برگزاری ۸۱ کارگاه آموزشی به میزان ۹۷ هزار و ۲۰۰ هزار نفر ساعت برای پیشگیری از اعتیاد نیز خبر داد و افزود: جشنواره نوجوان سالم و جشنواره ابتکارات مدرسه‌ای با هدف گسترش نهضت فرهنگی، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر نیز در سال جاری برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی   با اشاره به طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان(نماد)، اظهار کرد: در این راستا ۱۷۸ میلیون تومان هزینه شده است.

موسوی‌ کیا با بیان اینکه همچنین ۶۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش دختران دانش‌آموز استان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: طرح مشارکت اجتماعی را با همکاری بهزیستی برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.