صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / مهم ترین رویکرد مسئولان، مردمی بودن و در کنار مردم بودن است

امام جمعه‌ تبریز:

مهم ترین رویکرد مسئولان، مردمی بودن و در کنار مردم بودن است

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که مردمی بودن و در کنار مردم بودن از مهم‌ترین رویکرد مسئولان نظام است، گفت: نباید فاصله‌ای میان مردم و مسئولان باشد و همه باید یکی شدن و یکسان بودن را حس کنند.

امام جمعه تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید «محمد علی آل هاشم» در دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با وی، اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد شورای فرهنگ عمومی استان، سیاست‌گذاری کلان فرهنگی و پرهیز از ورود به کارهای اجرایی است.

وی با اشاره به تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و ادبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز، گفت: خوشبختانه این رویه مورد توجه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بوده و شاهد استقبال آحاد مردم از این روند هستیم. 

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و باهم بودن را مورد تأکید قرار داده است، خوشبختانه این امر تا به امروز حفظ شده و باید در راستای تقویت آن تلاش کرد. 

وی با اشاره به این‌که جلسات شورای فرهنگ عمومی استان نیز به‌صورت منظم و کاربردی در سراسر آذربایجان‌شرقی پیگیری و برگزار می‌شود، گفت: مسائل و موضوعاتی که در جلسات این شورا مطرح می‌شود، موضوع روز منطقه بوده و می‌کوشیم در راستای رفع چالش‌های فرهنگی استان گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.