صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / رویداد کارآفرینی مدیریت و خدمات شهری اردبیل برگزار می‌شود
رویداد کارآفرینی مدیریت و خدمات شهری اردبیل برگزار می‌شود

در دانشگاه محقق اردبیلی؛

رویداد کارآفرینی مدیریت و خدمات شهری اردبیل برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی مدیریت و خدمات شهری اردبیل (استارتاپ ویکند اردبیل)، ۳ تا ۵ مرداد ماه امسال به همت شهرداری اردبیل و با همکاری انجمن علمی کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، این رویداد با هدف حمایت از استعدادهای جوان و ایده‌های خلاقانه و زمینه‌سازی ایجاد استارتاپ‌های نوپا برای تسهیل در خدمات شهری اردبیل و توسعه فرهنگ کارآفرینانه در این شهر برگزار می‌شود.

“گردشگری و احیای میراث فرهنگی”، “محیط زیست و مدیریت پسماند”، “فرهنگ‌سازی عمومی و حقوق شهروندی”، “محورهای توسعه شهری” و “شهر هوشمند” از جمله محورهای این رویداد محسوب می‌شوند.

رویداد استارتاپی مدیریت و خدمات شهری اردبیل، رویدادی ترویجی و با رویکرد آموزشی است. در جریان این رویداد حدود ۵۰ الی ۱۰۰ نفر از دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقمندان صاحب ایده در زمینه مباحث استارتاپ و کارآفرینی گرد هم جمع می‌شوند و ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی‌سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند.

در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/gr5lw ثبت‌نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

استقبال از غرفه کسبینو در نمایشگاه « عصر امید»

به گزارش کسب و کار نیوز، این نمایشگاه با حضور  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.