صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / فرمانده کل سپاه:در عرصه علوم انسانی اسلامی ضعف داریم

فرمانده کل سپاه:در عرصه علوم انسانی اسلامی ضعف داریم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که ما در عرصه علوم انسانی اسلامی ضعف داریم که اساتید بسیجی باید در این عرصه اقدام کنند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی( شهید چمران) که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید بدانیم استاد تراز انقلاب در کجا ساخته می شود؟ اظهار کرد: قطعا چنین استادی باید بداند در یکی از عرصه های جهادی غیر جهاد علمی باید حضور داشته باشد مانند شید چمران که در این عرصه حضور داشتند.
وی با بیان اینکه عرصه جهاد اساتید بسیجی در داخل کشور است، افزود: ساختن جامعه به شدت نیازمند  تلاش و مجاهدت علمی دلنشگاهیان بویژه اساتید بسیجی در عرصه های علمی و اجتماعی است که این موضوع خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در عرصه علوم انسانی اسلامی ضعف داریم که اساتید بسیجی باید در این عرصه نیز اقدام کنند.
فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در چهلمین سال خودش قرار دارد که چهل سال مقاومت دستاورد کمی نیست، افزود: با این همه ابر قدرت‌های سیاسی ، مالی و نظامی حفظ انقلاب به یک معجزه شبیه است.   رهبر انقلاب عمر انقلاب را به پنج مرحله تقسیم کردند که اکنون ما در مرحله سوم هستیم. مرحله اول پیروزی انقلاب بود و مرحله دوم تثبیت نظام اسلامی بود که چهل سال طول کشید و ما از آن گذر کردیم. مراحل بعدی اسلامی شدن دستگاه های نظام و جامعه است که به  ما به آن نیاز  بیشتری داریم.
وی ادامه داد: در هیمن مرحله تثبیت نظام دستاوردهای بسیار بزرگی داشتیم. این همه عزت و اقتدار ‌ و توسعه انقلاب در منطقه و جهان و پیامدهای آن دستاوردهای بزرگی است که در همین مرحله بدست آمده است. پیروزی های بزرگی‌نصیب انقلاب اسلامی شده است مانند پیروزی هایی که ملت‌های عراق و لبنان و سوریه در تبعیت از انقلاب اسلامی بدست آوردند. در یمن هم ‌پیروزی نزدیک است و این روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف عربی و کشورهای غربی درالحدیده هستید و در آینده نزدیک‌ شاهد پیروزی ملت یمن خواهیم بود.
ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.