صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / کودکان ذکری و گل نی درمان می‌شوند
کودکان ذکری و گل نی درمان می‌شوند

کودکان ذکری و گل نی درمان می‌شوند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: پس از ماه مبارک رمضان کاروان سلامت و نیکوکاری این جمعیت با هدف بررسی نتیجه درمان بیماران و توزیع اقلام بهداشتی به روستاهای مرزی درمیان اعزام خواهد شد.

سیلی خشکسالی بر صورت کودکان «درمیان»

 به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرحیم شهریاری، امروز(۲۲ خرداد)، از پیگیری روند درمان بیماری پوستی شایع در منطقه خبر داد و گفت: پس از اعزام کاروان سلامت اعزامی به مناطق مذکور در۳ و ۴ اردیبهشت سال جاری جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان تا کنون ده نوبت برای پیگیری روند درمان بیماران از منطقه بازدید داشته است.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها داروهای مورد نیاز بیماران تامین شده است، افزود: پس از ماه مبارک رمضان کاروان سلامت و نیکوکاری این جمعیت با هدف بررسی نتیجه درمان بیماران و توزیع اقلام بهداشتی به منطقه اعزام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حضور کودکان در فضای باز و قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید از عوامل تشدید کننده بیماری است، یادآور شد: یکی از نیازهای کودکان روستای ذکری شهربازی سرپوشیده است که کودکان را از تابش شدید آفتاب محافظت کند و در صورت همراهی مسئولان و خیران این مهم اجرایی خواهد شد.

گفتنی است؛ روز گذشته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مدیران کل استان در سفر به شهرستان درمیان از روستاهای کم برخوردار و مرزی گل نی و ذکری بخش گزیک این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات این روستا قرار گرفتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.