صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / استقرار ۳۰۰۰ پایگاه جمع آوری زکات “فطره” در کرمانشاه

استقرار ۳۰۰۰ پایگاه جمع آوری زکات “فطره” در کرمانشاه

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: همزمان با عید سعید فطر امسال بیش از سه هزار و ۵۰ پایگاه و ستاد جمع آوری زکات فطره در سطح استان مستقر می شود.

زکات فطره/ دین و اندیشه

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی حسینی فر اظهار کرد: عید سعید فطر امسال بیش از سه هزار و ۵۰ پایگاه و ستاد جمع آوری زکات فطره در مساجد، مصلی های برگزاری نماز جمعه، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میادین و مکان های پرتردد شهرها و همچنین روستاهای استان مستقر می شود.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۲۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطره در روستاها و مابقی پایگاه‌ها در سطح شهرهای استان دایر خواهد شد.

حسینی فر تصریح کرد: این پایگاه ها پیش از نماز عید سعید فطر آماده دریافت زکات فطره مردم مومن و روزه دار استان کرمانشاه بوده و روز بعد از عید نیز دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین به کار جمع‌آوری فطره ادامه خواهند داد.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: صندوق های جمع آوری در پایگاه های امداد به تفکیک زکات سادات، عام و صندوق‌های کفارات تعبیه شده اند.

حسینی فر با یادآوری اینکه خانوارهای نیازمند به زکات شناسایی شده اند، تاکید کرد: زکات فطره مردم خیر استان ظرف ۲۴ ساعت بعد از جمع آوری، به سرپرستان خانوارهای مددجو پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: عید فطر سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان زکات فطره و کفارات در استان کرمانشاه جمع آوری شد و امیدواریم این میزان در سال جاری از رشد چشمگیری برخوردار باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.