صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ۱۵۰۰ تقاضای مرخصی ویژه ماه مبارک رمضان در ندامتگاه قزلحصار بررسی شد
۱۵۰۰ تقاضای مرخصی ویژه ماه مبارک رمضان در ندامتگاه قزلحصار بررسی شد

مدیر ندامتگاه قرلحصار:

۱۵۰۰ تقاضای مرخصی ویژه ماه مبارک رمضان در ندامتگاه قزلحصار بررسی شد

مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: با ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضاییه مبنی براعطای مرخصی به مناسبت لیالی قدر و عید سعید فطر از تعداد ۱۵۰۰ تقاضای بررسی شده تعداد ۴۵۰ نفر از مددجویان ندامتگاه قزلحصار به مرخصی اعزام شدند.

مدیر ندامتگاه قزلحصار

به گزارش کسب و کار نیوز،  علیرضا گرامی گفت: همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر و در پیش بودن عید سعید فطر و با هدف بهره مندی معنوی بهتر مددجویان از این فرصت و نیز آثار مثبت و سازنده حضور در کنار خانواده به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی آنان و نیز برقراری روابط عاطفی  با اعضای خانواده با رعایت شرایط ابلاغی و اخذ تامین مناسب ، مددجویان قزلحصار از ۱۵ تا ۳۰ روز به مرخصی اعزام شدند.

وی افزود: این مرخصی ها بر اساس بخشنامه ابلاغی ریاست قوه قضاییه همه ساله درایام لیالی قدر و عیدفطر به مددجویان واجد شرایط داده می شود، همچنین تقاضای مرخصی مددجویان این ندامتگاه از طریق رؤسای اندرزگاه ها و ارسال به شورای طبقه بندی بررسی شده است.

گرامی در ادامه گفت: به مناسبت ماه پرخیرو برکت و باعظمت رمضان سفره ۱۰۰۰متری افطار با حضور مددجویان در ندامتگاه قزلحصار برپا شد.

وی افزود: احسان کردن و افطاری دادن در ماه مبارک رمضان، آنقدر عظمت دارد که در کتاب مفاتیح الجنان در باب فضیلت ماه مبارک از قول پیامبر اکرم آمده است خودتان را از آتش حفظ کنید و به وسیله افطاری دادن به روزه داران ، حتی به نصف دانه خرما و یا جرعه ای آب.

مدیرندامتگاه قرلحصار در ادامه با تأسی به فرمایشات پیامبر مهربانی افزود: برپایی سنت حسنه افطار در زندان نیز طبعات مثبتی در روح و روان مددجویان دارد حضور جمعی مددجویان در کنار همدیگر و قرائت دعای سلامتی امام زمان ، دعای قبل از افطار و توسل به اهل البیت علاوه بر اتحاد و همدلی در کاهش آسیب های رفتاری ، می تواند زمینه بهره برداری معنوی را از سفره های افطار فراهم نماید.

گفتنی است در این ضیافت مددجویان با حضور در سفره های کیلومتری افطاری شب خوبی را در کنار یکدیگر گذراندن و در حق همدیگر دعا کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.