صفحه اصلی / استان ها / ایلام / سند جامع کمیته زیرساخت اربعین در ایلام تهیه می‌شود
سند جامع کمیته زیرساخت اربعین در ایلام تهیه می‌شود

سند جامع کمیته زیرساخت اربعین در ایلام تهیه می‌شود

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان از دستگاه‌های عضو این کمیته خواست تا پیشنهادات خود را برای تدوین سند جامع اربعین ارائه کنند.

جاده اربعین

به گزارش کسب و کار نیوز، «احمد کرمی» در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام با بیان این‌که  سند جامع کمیته زیرساخت اربعین تهیه می‌شود، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته زیرساخت باید تا ۱۰ روز آینده پیشنهادات عملی خود را برای تدوین این سند به دبیرخانه کمیته تحویل دهند.

وی از مدیران عضو کمیته خواست تا پیشنهاداتی ارائه کنند که قابلیت اجرا داشته باشند و ادامه داد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای تکمیل زیرساخت‌های مسیر اربعین به سرانجام رسیده اما برای رفع کمبودها باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام با بیان این‌که اقدامات مناسبی در راستای تکمیل زیرساخت‌های اربعین در حال اجراست، تصریح کرد: هم‌اکنون ساخت بزرگراه از سه طرف به سمت مهران(دهلران، ملکشاهی و ایلام) در حال اجراست که باید با افزایش اکیپ و شیفت‌های کاری به انجام این فعالیت‌ها سرعت لازم داده شود.

کرمی با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های در دست ساخت مسیر اربعین تصریح کرد: موضوع تکمیل زیرساخت‌ها باید در کنار دیگر فعالیت‌ها در اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین گفت: اقدامات و فعالیت‌های ادارات باید به‌صورت هفتگی بررسی شوند تا شاهد بهبود وضعیت و ارتقاء شاخص‌های زیرساختی استان باشیم.

کرمی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل گرما اجرای برخی از فعالیت‌های عمرانی ممکن است با کندی مواجه شود که باید توجه و برنامه‌ریزی لازم به این مقوله داشته باشیم.

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام به اقدامات کمیته زیرساخت در راستای سهولت در تردد زائران و روان‌سازی ترافیک اشاره کرد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی زیرساخت‌های اربعین باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.