صفحه اصلی / اصناف / افزایش میزان مالیات برای برخی کسبه بجنورد مشکل ایجاد کرده است
افزایش میزان مالیات برای برخی کسبه بجنورد مشکل ایجاد کرده است

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی

افزایش میزان مالیات برای برخی کسبه بجنورد مشکل ایجاد کرده است

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی گفت: اصناف و بازاریان یکی از حساس ترین حلقه های بین تولیدکننده و مصرف کننده هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی گفت: اصناف و بازاریان یکی از حساس ترین حلقه های بین تولیدکننده و مصرف کننده هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، جلسه بررسی مسایل و مشکلات اتحادیه های صنفی در خصوص اظهارنامه های مالیاتی با حضور رئیس اتاق اصناف، مدیر کل امور مالیاتی و معاونان، رئیس پلیس امنیت استان، معاون سازمان، رئیس اداره اصناف سازمان، هیات رئیسه اتاق و روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد. آقای امیدوار در جلسه مذکور اظهار کرد: اصناف وبازاریان یکی از حساس ترین حلقه های بین تولیدکننده و مصرف کننده هستند که دولت باید با توجه به شرایط کنونی و رکود در بازار در جهت کمک به ایفای هر چه بهتر شدن این نقش توجه ویژه ای به اصناف و بازاریان داشته باشد و با ارائه بسته های حمایتی موجب تعامل بیشتر اصناف و سازمان امور مالیاتی نسبت به سال های گذشته شود. رئیس اتاق اصناف بجنورد ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از اتحادیه های صنفی به مدت ۳ تا ۴ سال گذشته هیچگونه افزایش نرخ کالا و خدمات نداشته اند که افزایش میزان مالیات سبب بروز مشکلات عدیده ای برای کسبه شده است. امیدوار افزود: همچنین در خصوص تنظیم برگه های مالیاتی از فاکتورهای خرید و فروش استفاده می شود که به گزارش تعدادی از صنوف، شرکت های معتبر و مراکز پخش عمده از ارائه فاکتور خودداری می کنند که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مودیان در ثبت اظهارنامه می شود. در ادامه جلسه، تعدادی از روسای اتحادیه ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اظهارنامه های مالیاتی بیان کردند.http://otaghasnafeiran.ir/asnafnews/1397/32968/

همچنین مطالعه کنید:

تجهیز واحدهای نظارت و بازرسی اتاق های اصناف به ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.