پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / زنجان / استعفای همه مسئولان انجمن کانگ‌فو توآ ۲۱ در زنجان
استعفای همه مسئولان انجمن کانگ‌فو توآ ۲۱ در زنجان

استعفای همه مسئولان انجمن کانگ‌فو توآ ۲۱ در زنجان

دبیر سابق انجمن کانگ‌فو توآ 21 در زنجان گفت: همه مسئولان انجمن کانگ‌فوتوآ 21 در زنجان به صورت همزمان استعفا داده و نسبت به انجمن اعلام برائت کردند.

کانگ فو

مسعود نوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این‌که سبک کونگ‌فوتوآ ۲۱ مجوز فعالیت ندارد و غیر قانونی است و در صورت مشاهده نسبت به پلمب باشگاه خاطی اقدام خواهد شد، همه مسئولان انجمن‌های کانگ‌فوتوآ ۲۱ زنجان، خرمدره، ایجرود، طارم، ابهر و خدابنده در دو بخش بانوان و آقایان به صورت دسته‌جمعی از انجمن مذکور استعفا دادند.

وی با تاکید بر این‌که حرکت در چارچوب قوانین کشور و اجرای بدون چون و چرای قانون، باید جزو خطوط قرمز مربیان رسمی فدراسیون کنگ‌فو و هنرهای رزمی باشد، ادامه داد: وقتی وزارت ورزش و جوانان بارها اعلام رسمی و کتبی می‌کند که سبک کانگ‌فوتوآ ۲۱ منحل و غیرقانونی است، خیلی منطقی به نظر می‌رسد که هر شهروند سلیم و قانون‌مداری از آن تمکین کند.

نوری در ادامه با تاکید بر این‌که ورزش یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملی برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: با توجه به زندگی ماشینی و سبک زندگی نه چندان مناسب امروزی،   خانواده‌ها باید بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند و در راستای توسعه ورزش‌های همگانی همت کنند. از این‌رو انتخاب یک رشته ورزشی سالم و قانونی در باشگاه مورد تایید از مراجع ذیربط، از شاخص‌های مهم به شمار می‌رود.

دبیر سابق انجمن کانگ‌فوتوآ ۲۱ در زنجان خاطرنشان کرد: انتخاب رشته ورزشی اشتباه و رشته‌ای که بدون مجوز از وزارت ورزش اقدام به راه‌اندازی باشگاه ورزشی کرده باشد، یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها به شمار می‌رود و عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت. مسئولان سابق سبک‌ کانگ‌فوتوآ ۲۱ نیز معتقدند که رسالت خود را در سایر سنگرهای علمی، فرهنگی و ورزشی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.