صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده نوشهر: استکبار جهانی از وحدت میان ملت ایران هراس دارد
نماینده نوشهر: استکبار جهانی از وحدت میان ملت ایران هراس دارد

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

نماینده نوشهر: استکبار جهانی از وحدت میان ملت ایران هراس دارد

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشوری که ولایت دارد بن بست ندارد، گفت: استکبار جهانی از وحدت میان ملت ایران هراس دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، قاسم احمدی لاشکی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس نوشهر که در مصلای این شهر برگزار شد، با بیان اینکه موضوع اول امروز جهان اسلام فلسطین است اظهار کرد: امروز با توجه به اهمیتی که این سرزمین دارد، ترامپ از قاره آمریکا علاقمند است سفارت خود را در نقطه خاصی از این سرزمین ایجاد کند.

وی با اشاره به این که فلسطین از نظر جغرافیایی بخشی از بلاد شام است که در سال ۱۹۴۸ بر اساس قطعنامه شورای امنیت این سرزمین تکه پاره شد افزود: از همان ابتدای تاسیس سازمان ملل، آمریکا با کدخدا منشی خود می خواست جهان را اداره کند؛ زمانی که رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت شناختند، سایه آمریکا و شوروری سابق، بریتانیا و فرانسه در این موضوع سنگینی کرد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این اتفاق حدود پنج میلیون فلسطینی آواره شدند تصریح کرد: در حال حاضر کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سلاح های هسته‌ای میکروبی و شیمیایی مجهز کردند و همین کشورها باعث صلب آرامش از دنیای اسلام شدند در همین راستا، امام خمینی روزی را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بنام روز قدس نامگذاری کردند.

احمدی لاشکی در ادامه به موضوع برجام پرداخت و گفت:عده ای می گویند برجام نباید انجام می شد و من معتقدم “کشوری که ولایت دارد بن بست ندارد” و آنچه اتفاق افتاد به دنیا ثابت کرد که ایران اهل تعامل است.

وی افزود: برجام پیام های فراوانی برای دیگر کشورها داشت و آن اینکه به دنیا ثابت شد که ایران اهل هم افزایی و تعامل است با وجود آنکه رهبری فرزانه نیز اعلام کرد من به تعهدات آمریکا در این توافق هسته ای آنچنان خوش بین نیستم.

این مسئول با بیان اینکه در گذشته اجازه نمی دادند حتی ایران سه سانتریفیوژ داشته باشد افزود: اما دیدیم که این علم توسط دستان توانای ایرانیان و دانشمندان جوان کشور بومی شد و به بالای ۱۹ هزار سانتریفیوژ رسید و اگر اعضای پنج به اضافه یک با کشور ما به گفت وگو نشست به خاطر جوانان غیور ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی از وحدت میان ملت ایران هراس دارد و درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است تاکید کرد: نخستین مولفه  قدرت ما  انرژی هسته ای است، آنها تمایل ندارند ما به غنی سازی اورانیوم برسیم.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی  تهدید موشکی و تسلیحاتی را به عنوان دومین مولفه قدرت ما دانست گفت: موشک‌های بالستیک دوربُرد که دشمن را به گونه ای در کنج قرار داده و در این بخش سپاه و ارتش روزبروز به سمت پیشرفت حرکت کرده است.

احمدی لاشکی اظهار کرد: مولفه دیگر قدرت سپاه پاسداران است که دشمن به شدت به دنبال ضربه زدن به سپاه بوده و می گوید سپاه حامی تروریسم است.

وی با تاکید بر اینکه در همین حوزه حمایت از حزب الله و حماس باید در دستور کار باشد اضافه کرد: اگر مدافعان حرم ما در آن سوی مرزها نبودند امروز ناامنی در درون کشور موج می زد.

احمدی لاشکی ادامه داد: با اینکه استکبار جهانی درصدد است ایران اسلامی را به عنوان یک کشوری حامی تروریست، عامل تهدید در منطقه و نیز تولید کننده سلاح های هسته ای در سطح دنیا معرفی کند اما باید بداند ملتی که ولایت دارد هیچگاه از این اتهامات باکی ندارد و همچنان روز به روز با اقتدار بیشتر در برابر این توطئه های دشمن ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمن به دنبال تغییر نظام سیاسی کشور ما است یادآور شد: در این زمان حساس باید پا به فرمان ولایت وحدت رویه خود را حفظ کنیم.

وی  در پایان گفت: اتکاء به اقتصاد درون و اقتصاد مقاومتی و آنچه مقام رهبری بنام حمایت از کالای ایرانی عنوان فرمودند باید با فرهنگ سازی نهادینه شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.