پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کردستان / مسلمانان جهان متحد و یکپارچه در مقابل رژیم غاصب اسراییل ایستادگی می‌کنند
مسلمانان جهان متحد و یکپارچه در مقابل رژیم غاصب اسراییل ایستادگی می‌کنند

امام جمعه سنندج:

مسلمانان جهان متحد و یکپارچه در مقابل رژیم غاصب اسراییل ایستادگی می‌کنند

امام جمعه سنندج انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس را اهانت به مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان جهان تا روز قیامت اسرائیل را یک حکومت غاصب می شناسند و همواره در مقابل این رژیم اشغالگر ایستادگی می‌کنند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز، ۱۸ خردادماه در آیین عبادی-  سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی روزه در ماه مبارک رمضان را برتمام مسلمانان واجب کرده است و ما نیز با انجام این اعمال طاعت و بندگی خود در پیشگاه خداوند متعال را به جای می آوریم.

وی بیت المقدس را سرزمین و وحی و رسالت پیامبران عنوان کرد و  افزود: قدس شریف امروز در دست حکومت مستکبر و جنایتکار آمریکا و غده سرطانی صهیونیسم گرفتار شده است.

امام جمعه سنندج با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نام قدس بیان کرد: همه مسلمانان جهان در این روز متحد و یکپارچه و در کنار هم فریاد آزادی و ظلم ستیزی سر می‌دهند.

وی انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس را اهانت به مسلمانان دانست و اعلام کرد: مسلمانان جهان تا روز قیامت اسرائیل را یک حکومت غاصب می‌شناسند و همواره در مقابل این رژیم اشغالگر ایستادگی می‌کنند.

ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنانش به شب قدر اشاره کرد و افزود: انجام عبادت در شب قدر برابر با هزاران عبادت در سایر شب‌هاست.

وی در ادامه اعلام کرد: شب قدر، شب نزول قرآن است و مایه سعادت و رستگاری تمام مسلمانان جهان از تاریکی است.

امام جمعه سنندج در پایان یادآور شد: ما مسلمانان باید ماه مبارک رمضان و به ویژه دهه اخر این ماه را یک فرصت برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت بدانیم و نهایت استفاده را از عبادت در این شب‌ها ببریم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.