صفحه اصلی / استان ها / گلستان / مردم باید هوشیاری خود را نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان حفظ کنند
مردم باید هوشیاری خود را نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان حفظ کنند

امام جمعه گرگان:

مردم باید هوشیاری خود را نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان حفظ کنند

امام جمعه گرگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص فشارهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران باید هوشیاری خود را در برابر توطئه های جدید دشمنان با توجه به فشارهای اقتصادی، روانی و عملیاتی حفظ کند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: راهپیمایی امروز مردم نشان داد که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و آرمان آزادی فلسطین مربوط به همه جهان اسلام بوده و خواهد ماند.

وی با بیان اینکه آرمان فلسطین مربوط به همه جهان است، افزود: در ۷۰ سال قبل وقتی دولت جعلی و غاصب اسرائیل تشکیل شد یک ملت مظلوم را از کشور خود خارج و آن ها را آواره کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: ارتش اسرائیل تقریبا ارتش‌های بزرگ عربی را در جنگ‌ها شکست می داد اما در جنگ ۳۳ روزه، حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل ایستاد و هیمنه آنها را شکست و در جنگ ۲۲ روزه و ۵۰ روزه که بین نیروهای مقاومت و ارتش اسرائیل اتفاق افتاد، باعث شد که اسرائیل سرعقل بیاید و بفهمد که نیروی دیگری هم می‌تواند ارتش آنها را شکست دهد و آن نیروی مقاومت مردمی است.

نورمفیدی ادامه داد: روز جهانی قدس نظریه ای بود که امام خمینی (ره) برای اینکه مسئله فلسطین جهانی و اسلامی شود و همه مسلمانان خود را در قبال فلسطین مسئول بدانند، مطرح کرد و امروز این گستردگی در کشورهای اسلامی به وجود آمد.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه وقتی تاریخ کشور را مطالعه می‌کنیم فریب‌ها و دام‌ها زیادی توسط دشمن برای ملت ایران در نظر گرفته‌شده بود، خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی و جنگ روانی ازجمله توطئه‌های دشمنان است که علیه مردم ایران به کار گرفته می‌شود.

وی گفت: اگر ملت دشمن خود را خوب بشناسد نیروی مقاومت موفق خواهد بود اما اگر دشمن را خوب نشناسد کلاه سرش می‌رود. امروز ملت ایران به حدی رسیده که در دام‌هایی که دشمن پهن می‌کند، نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: در کشور برخی صنوف مانند کامیون داران ممکن است مشکلاتی داشته باشند اما دشمنان سریعا وارد میدان می شوند و یک موضوع صنفی را تبدیل به مسئله ای امنیتی می کنند. مسئولان باید در حد توان مشکلات مردم را برطرف کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.