صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / رژیم غاصب صهیونیستی از سیل خروشان ملت در راهپیمایی روز قدس احساس خطر می‌کند
رژیم غاصب صهیونیستی از سیل خروشان ملت در راهپیمایی روز قدس احساس خطر می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

رژیم غاصب صهیونیستی از سیل خروشان ملت در راهپیمایی روز قدس احساس خطر می‌کند

مدیرکل تبلغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: سیل خروشان مردم در راهپیمایی روز قدس باعث می‌شود رژیم غاصب صهیونیستی احساس خطر کند.

راهپیمایی روز قدس - اردبیل

حجت الاسلام «احمد رضایی»  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روز قدس یادگاری ماندگاری از امام راحل است و به علت این‌که آن بخش از پیکره اسلام زیر چکمه رژیم صهیونیتی قرار گرفت امام راحل این روز را نامگذاری کرد.

وی با بیان این‌که فلسطین بیش از ۷۰ سال است که مورد ظلم واقع شده است، افزود: قلب امام راحل قلب برای مظلومین عالم و اسلام می‌تپید و به همین علت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز قدس نامگذاری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که در ماه رمضان به‌علت وجود حالات معنوی در انسان، این راهپیمایی باشکوه‌تر می‌شود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با این نامگذاری، راه را به مردم نشان داد تا مسلمانان برای دفاع از مظلومین عالم وارد صحنه شوند.

رضایی ادامه داد: سال به سال بر شکوه و عزت این حرکت مقدس برای دفاع از مردمی که مورد حمله رژیم صهیونیستی هستند افزوده می‌شود.

وی افزود: هر مسلمانی که قلبش برای اسلام می‌تپد باید وارد صحنه شود و با حضور خود به مردم مظلوم فلسطین اعلام کند که پشنیبان شما هستیم و این امر قوت قلبی برای جوانان این سرزمین خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: قطعاً زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی سیل خروشان مردم را ببیند احساس خطر خواهد کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها و بدخواهان دین اسلام خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.