صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / رژیم اشغالگر قدس مبدا تمامی فسادها است
رژیم اشغالگر قدس مبدا تمامی فسادها است

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

رژیم اشغالگر قدس مبدا تمامی فسادها است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس مبداء تمامی فسادها است که اجازه نمی‌دهد اسلام و حرکت اسلامی در منطقه غرب آسیا موفق باشد و حاکمیتی داشته باشد.

عبدالله حاجی صادقی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در اجتماع عظیم مردم حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد، اظهار کرد: نعمت بی‌بدیل و بی‌نظیر ولایت که همان ولایت‌فقیه به عنوان هدیه الهی است از نعمت‌های انقلاب محسوب می‌شود که ۴۰ سال انقلاب را رو به جلو پیش برده است و نظام ولایی، نظام حاکمیت خداست. 

وی افزود: امروزه استقامت، درک، شعور و احساس دینی مردم همراه با روحیه جهادی، استکبار را به عصانیت کشانده است. 

حاجی‌صادقی گفت: اگر استکبار دنیا را گرفتار شک و شبهه و تهاجم فرهنگی کند امت ولایی ما بر اصول و باور خود اعتقاد دارد. 

وی با اشاره به اینکه مردم با احساس و تکلیف خود و دعوت رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، تصریح کرد: امروزه خدمت‌گزاری به مردم بزرگترین عبادت است که مسئولان در هر جایگاهی که قرار دارند مشمول خدمت هستند و بدانند نوکری برای مردم افتخار است. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: صهیونیسم‌ها و اقلیت نژادپرستی از میان یهودیان نه تنها در زمان ما بلکه در تمام زمان‌ها مبدا تمام فسادها، تباهی‌ها و ظلم‌ها بودند. 

وی گفت: استکبار بداند کسی که خدا مهر ذلت بر او بزند ذلیل تاریخ، قرآن و ذلیل دستگاه الهی است. 

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه در زمان پیامبر نیز بزرگترین دشمن پیامبر بودند و انواع جنگ‌ها و فتنه‌ها را به پا کردند، تاکید کرد: در این دوران رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس مبدا تمام فسادها است که اجازه نمی‌دهد اسلام و حرکت اسلامی در منطقه غرب آسیا موفق باشد و حاکمیتی داشته باشد. 

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس از بدو شکل‌گیری که با انقلاب اسلامی آغاز شد دوران شکوفایی و پیشروی دزدان و قاتلان اسلام بوده که این دوران با آواره کردن فلسطینی‌ها و کشتار مردم فلسطین به صورت دسته‌جمعی مشاهده می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان شعار نیل تا فرات را دادند و گفتند آمده‌ایم تا تمام منطقه را بگیریم، اگر انقلاب نشده بود دشمن با سرعتی که در حال پیشروی بود به کسی رحم نمی‌کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل آزادی قدس و فلسطین را مهم‌ترین مساله جهان اسلام می‌دانستند جریان رژیم اشغالگر آغاز شد که سیر نزولی پیدا کرد و بیداری ملت‌ها مقابل رژیم اشغالگر شکل گرفت. 

وی بیان کرد: مقاومت‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و مقاومت‌های بعدی نشان داده که رژیم اشغالگر قدرتمند نیست بلکه قدرت ایمان است که می‌تواند این رژیم را شکست دهد. 

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه امروز شما سنگ در دست فلسطینی‌ها را تبدیل به موشک کرده‌اید، تصریح کرد: این موشک‌ها از گنبدها و موانع اسراییل می‌گذرد و او را نابود می‌کند، اگر امروزه کسی به شما آسیبی وارد کند قطعا مقاومت فرصت نمی‌دهد و آن‌ها را نابود می‌کند. 

وی تاکید کرد: امروزه دشمنی که شعار نیل تا فرات را می‌دهد در کشورهای اروپایی به راه افتاده و التماس می‌کند مراقب باشید ایران قصد نابودی ما را دارد و انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس به بیت‌المقدس از دید آن‌ها به این معناست که اجازه ندهند عصر موجودیت خود از بین رود، امروزه این شعارها و حماسه روز قدس آن‌ها را به ذلت خواهد کشاند. 

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور، تصریح کرد: آل سعود قصد داشت جنگ در منطقه را به داخل ایران بیاورد و داعشی که تربیت یافته آل سعود بود در ایران بجنگند که تمام برنامه‌ریزی‌های آن‌ها سرکوب شد که این کارها نشان از افتخارات انقلاب اسلامی است. 

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها ذلیل‌تر از همه هستند، تاکید کرد: حضور ما در سوریه و عراق حضور در سنگر اسلام و خط مقدم دفاع از انقلاب است. 

وی با اشاره به موفقیت انقلاب طی ۴۰ سال، گفت: خوشبختانه موفقیت‌های انقلاب موجب شده دشمن روز به روز عقب‌نشینی‌ کند و با شکست مواجه شود که امروزه نقشه خطرناک دشمن این است که قصد دارند مسلمانان را به جان اسلام بیندازند. 

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه کشور در برابر فتنه‌ها سابقه درخشان و افتخار بزرگی را کسب کرده است، تصریح کرد: دشمن به این نقطه رسیده که بر مردم فشار وارد کند و فتنه‌ها را به پا کند تا مردم انقلاب را از بین ببرند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از فتنه‌های دشمن فشار اقتصادی است که مردم خسته شوند و از اسلام و انقلاب دست بکشند، تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که مشکلات اقتصادی با چشم داشتن به آمریکا و کشورهای اروپایی حل نمی‌شود بلکه باید با لبیک گفتن به رهبری و باور به اقتصاد مقاومتی به مردم تکیه کنند تا مشکلات اقتصادی حل شوند. 

 حاجی‌صادقی گفت: نقشه امروز دشمن برای انقلاب اسلامی مانند نقشه یهودیان در صدر اسلام است که یهودیان، مسلمانان را قاتل اسلام ناب و فرزندان پیامبر(ص) کردند. 

وی گفت: آخرین فتنه دشمن نفاق و دورویی است که ممکن است مردم و امت ما را گرفتار این فتنه کند تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلاب دچار تردید کنند که در این میان برخی از افراد برای ملت دلسوزتر از رهبری می‌شوند که باید مراقبت کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.