صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دعوت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای حضور در راهپیمایی روز قدس

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز قدس آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. (رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای – بیانیه روز قدس سال ۱۳۷۶)

روز جهانی قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمادی از تعهد همه مسلمانان وآزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سمبل دادخواهی مردم مظلوم فلسطین است.

روز قدس فرصتی است، برای آزادی‌خواهی و حق‌طلبی، روز قدس هنگامه‌ای وحدت‌آفرین است، برای ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران، روز قدس زمانی است برای فریاد مظلومیت ملت‌های ستمدیده فراتر از مرزهای جهان اسلام، تا یکدل و همنوا رویای شیرین صهیونیست‌ها در “تسلط از نیل تا فرات” وتحقق “خاورمیانه بزرگ” برهم زنند.

روز قدس فرصتی است که بانگ آزادیخواهان جهان، به ویژه مسلمانان جهان اسلام، در حمایت از مظلومیت و دادخواهی آوارگان فلسطینی از جور و بیداد رژیم ضد بشری، صهیونیستی که بیش از هفت دهه با جنایات نگین خود منشأ جنگ، غارت، ترور و شکنجه‌های غیر انسانی هزاران انسان مظلوم و بیگناه است، بر بام جهان طنین‌انداز شود.

ملت‌های مسلمان جهان با بصیرت و درایت، در صدد دفع توطئه‌های صهیونیست‌ها، در سوق دادن آنها به سوی جنگ‌های مذهبی و برادرکشی و تفرق‌افکنی در منطقه هستند، جنایات جنگی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی، نقض مکرر حقوق بین المللی، کشتار مردم مظلوم فلسطین، به ویژه زنان وکودکان حتی نیروهای امدادی، حمایت از گروه‌های تروریستی و بی‌ثبات‌سازی منطقه، هزاران جنایت دیگر، ضرورت وحدت، همبستگی و انسجام و یکدلی مسلمانان را در جهان اسلام بیش از پیش نمایان می‌کند.

ایران اسلامی همواره پرچمدار این وحدت و انسجام در جهان بوده است، با حفظ مواضع صلح دوستانه خود، در برابر هرگونه ظلم و ستم، با حمایت از مظلومین و ستمدیدگان عالم ایستادگی می‌نماید.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و توطئه‌های دولت آمریکا که با انتقال سفارت خود به قدس شریف، مهر تأیید بر این جنایات زده است، از همه ملت‌های آزاده دنیا، به ویژه مسلمانان در جهان اسلام و ملت بزرگ ایران، برای شرکت در مراسم روز جهانی قدس دعوت نموده، همپای آحاد ملت ایران با آرمان‌های راستین شهدا و امام شهدا در مبارزه با استکبار تجدید بیعت می‌کنیم، با اعلام انزجار از هرگونه تجاوز وتعدی، تا آزادی کامل مردم مظلوم فلسطین از یوغ غده سرطانی صهیونیسم، از آنها حمایت می‌نماییم.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.