صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / معروف: فشردگی دیدار ها بهانه خوبی برای بد بازی کردن نیست
معروف: فشردگی دیدار ها بهانه خوبی برای بد بازی کردن نیست

معروف: فشردگی دیدار ها بهانه خوبی برای بد بازی کردن نیست

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز امیدواری از بازگشت ایران به رقابت‌ها گفت: در دو هفته آینده سخت‌ترین بازی‌ها شروع می‌شوند.

سعید معروف

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید معروف در نشست خبری پیش از دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ در جمع خبرنگاران صحبت کرد. معروف درباره خستگی ناشی از سفرهای طولانی و فشردگی لیگ ملت‌ها گفت: من هم با نظر سایرین موافقم. بله سخت است اما بهانه خوبی برای بد بازی کردن نیست، موقعیت برای همه تیم‌ها یکسان است. بازی‌ها روز به روز هم سخت‌تر می‌شود. ما سفر بلند مدتی را از آرژانتین به روسیه داشتیم. نمی‌توانیم بگوییم که از سطح عملکرد خود در دو هفته اول بازی‌ها رضایت داشته‌ایم اما با تمرکز بیشتری به بازی‌های خود برابر تیم‌های قدرتمند حاضر در اینجا ادامه می‌دهیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: این هفته و هفته آینده سخت‌ترین بازی‌های خود را پیش رو خواهیم داشت. امیدوارم روند خود را بازیابیم و به مسابقات برگردیم.

معروف در پاسخ به این سوال که از بازگشت به کشور روسیه چه احساسی دارد، اظهار کرد: من در این شهر قبلا حضور داشتم و سفرهای زیادی به روسیه کردم. سال ۲۰۱۴ برای من سال خوبی بود. من در شهر اوفا نیز در گذشته به میدان رفتم اما تجربه حضور در این سالن را نداشتم. امیدوارم تجربه‌های خوب ما در روسیه تکرار شود.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شما با توجه به ماه رمضان روزه هستید، تصریح کرد: ما با توجه به قوانین شرعی درباره روزه نگرفتن در طول سفر، روزه نیستیم. ما روز اول رمضان از ایران خارج شدیم و روز آخر رمضان به ایران باز می‌گردیم و در سفر نمی‌توانیم روزه بگیریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.