صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ترمیم تیم اقتصادی دولت ضروری است
ترمیم تیم اقتصادی دولت ضروری است

دادستان کل کشور:

ترمیم تیم اقتصادی دولت ضروری است

دادستان کل کشور با اشاره به انتقال اتاق جنگ آمریکا از وزارت دفاع این کشور به وزارت خزانه داری تاکید کرد دولت اگربخواهد در این جنگ اقتصادی پیروز شود باید به ترمیم تیم اقتصادی اقدام کند.

دادستان کل کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، منتظری همچنین با اشاره به موضوع فساد در کشور گفت: منکر فساد نیستیم و دستگاه قضایی وظیفه دارد با مفسدان برخورد کند اما ادعای نفوذ فساد در تار و پود نظام تصور اشتباهی است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن به شدت روی فساد برخی دستگاه های اداری کشور کار می کند تا مردم اینگونه تصور کنند که تمام مسئولان نظام فاسدند.

دادستان کل کشور مهمترین هدف دشمن را ضربه زدن به ایران اسلامی  با نفود در میان تصمیم سازان نظام اعلام کرد و گفت: دشمن برای مقابله با ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و از روش های مختلفی برای این منظور استفاده می کند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد با حذف هویت اسلامی از جامعه ، به رخوت کشاندن این ارزش ، ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم ، شایعه پراکنی و بزرگ جلوه دادن برخی از ضعف ها و مشکلات کشور ، به این نظام مقدس ضربه وارد کنند.

منتظری با اشاره به تلاش دشمن در نفود میان تصمیم سازان نظام گفت: تمامی مسئولان، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، دولت و همه کسانی که ممکن است مورد هجمه دشمن قرار گیرند وظیفه دارند به نفوذ دشمن حساس باشند.

دادستان کل کشور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نفوذ دو تابعیتی ها مسئله ای است که بارها به دستگاههای مختلف تذکر داده شده است، افرادی که صدمات بسیاری را به کشور وارد کرده اند نباید در مدیریت های کلان و مراکز تصمیم گیری مسئولیت داشته باشند.

وی تأکید کرد: دستگاههای اطلاعاتی وظیفه دارند در صورت شناسایی مدیران دو تابعیتی ، زمینه برداشتن آنها از مسئولیت را فراهم کنند.

دادستان کل کشور همچنین در بخشی از سخنانش به پرونده دستگیری فعالان  محیط زیست اشاره کرد و گفت: دشمنان برای به دست آوردن اطلاعات مهم کشور بویژه در حوزه دفاعی هر کاری می کنند که نمونه آن را می توان در جریان نفوذ یکی از استادان دانشگاه در حوزه حفاظت از محیط زیست مشاهده کرد.

وی افزود: این فرد با ورود به مراکز حساس کشور، اقدام به تهیه فیلم و ارسال آن به آمریکا و اسرائیل می کرد، کسی که به گفته رئیس دانشگاه با رفتار مناسب خود حتی احتمال چنین اقدامی را از خود دور کرده بود.

منتظری افزود: پس از آنکه مسئولان به هویت اصلی وی پی بردند، در نخستین جلسه بازجویی با گرفتن فرصت، اقدام به خودکشی کرد و اطلاعات زیادی را با خود برد.

وی تأکید کرد: اینکه برخی جریانات و افراد تلاش دارند چنین افرادی را تطهیر کنند مصداق کامل نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور است.

دادستان کل کشور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قیام ۱۵ خرداد گفت: این قیام مردم دشت ورامین در صحیفه نورانی تاریخ انقلاب اسلامی همچون برگ زرینی است که از درخشش بسیاری به عنوان سرآغاز حرکت مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی برخوردار است.

وی افزود: اینکه مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ سینه های خود را سپر تیرهای دشمن کردند نشان از این واقعیت دارد که مردم به عنوان عنصر اصلی انقلاب، به راه و امام خود ایمان داشتند.

منتظری دشمن شناسی را از بارزترین خصوصیات شهیدان ۱۵ خرداد یاد کرد و افزود: این شهیدان در خفقان دوران ستمشاهی، دشمن را بدرستی شناختند، اصلی که امروز نیز جامعه اسلامی برای مقابله و ایستادگی در برابر دشمن به آن نیاز دارد.

۵۵ سال پیش مردم دشت ورامین در پی دستگیری امام  خمینی (ره ) کفن پوش به سمت تهران حرکت کردند که در میان راه به دست مزدوران رژیم به خاک و خون کشیده شدند.

انتهای پبام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.