صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لوو: عصبانی هستم!
لوو: عصبانی هستم!

لوو: عصبانی هستم!

یواخیم لوو از شکست تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه برابر اتریش ابراز ناراحتی کرد.

یواخیم لوو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از بیلد، تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه برابر اتریش قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا علاقه‌مندان خود را ۱۱ روز قبل از شروع جام جهانی نگران کند. بازی بعدی ژرمن‌ها پیش از شروع جام جهانی برابر عربستان است و این تیم می‌تواند با برتری برابر نماینده آسیا با روحیه بالا خود را برای جام جهانی آماده کند.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از شکست برابر اتریش گفت:‌ چند ماه پیش هم گفته بودم که عصبانی هستم. من از این باخت عصبانی نیستم بلکه از نحوه باخت ناراحتم و از بازیکنان گله دارم. ما در این دیدار به گل هم رسیدیم و بازی در کنترل ما بود ولی در اواخر بازی در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم اصلا در جریان بازی نبودیم و توپ‌های زیادی را لو دادیم. این نحوه بازی من را عصبانی کرده است. آلمان هیچ وقت عادت نداشته است که این طور بازی کند و توپ‌های زیادی را لو بدهد. باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم و به سبک خودمان بازگردیم.  

او در ادامه گفت: با این سبک بازی منتقدان حق دارند هر چه می‌خواهند بگویند چون خیلی نقص در بازی داشتیم. اشتباهات زیادی مرتکیب شدیم و از موقعیت‌هایی که در نیمه دوم داشتیم استفاده نکردیم.

تنها نکته بازی در این دیدار، بازگشت مانوئل نویر به دروازه این کشور بود. در همین ارتباط لوو گفت: بله درباره نویر درست است که تنها نکته مثبت بازی برای ما بود. او مدت‌ها از تیم دور بوده است و خوشحالیم که در این دیدار به بازی برگشت و بعد از بازی هم حس خوبی داشت و هیچ دردی در پاهای خود احساس نکرد.

تیم ملی آلمان بعد از بازی با عربستان راهی روسیه خواهد شد و در این کشور باید در مرحله گروهی برابر سوئد، مکزیک و کره جنوبی قرار بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.