صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / تامین نشدن اعتبار بیمه تامین اجتماعی مهمترین مشکل تاکسیرانان کرمانشاه
تامین نشدن اعتبار بیمه تامین اجتماعی مهمترین مشکل تاکسیرانان کرمانشاه

تامین نشدن اعتبار بیمه تامین اجتماعی مهمترین مشکل تاکسیرانان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از پیگیری برای حل مشکلات تاکسیرانان شهر کرمانشاه خبر داد.

تاکسیرانی

 فضل‌الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تجمع جمعی از تاکسیرانان کرمانشاهی در اواخر هفته گذشته، افزود: رانندگان تاکسی شهر کرمانشاه اکنون مشغول خدمات رسانی به مردم فعال هستند.

رنجبر با اشاره به تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان صنف تاکسیرانان، نمایندگان شهرداری و فرمانداری برای حل مشکلات تاکسیرانان شهر کرمانشاه، اظهار کرد: پیگیر حل مشکلات تاکسیرانان هستیم.

فرماندار کرمانشاه مهمترین مشکل تاکسیرانان را مربوط به عدم تامین اعتبار بیمه تامین اجتماعی تعدادی از تاکسیرانان شهر کرمانشاه از سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: این موضوع مشکلاتی را برای حدود ۸۰۰ تاکسیران شهر کرمانشاه به وجود آورده که پیگیری حل مشکل آنها در برنامه قرار گرفته است.

وی اعلام نرخ های جدید کرایه تاکسی را یکی دیگر از مطالبات تاکسیرانان کرمانشاهی اعلام کرد و افزود: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی تا آخر همین هفته و پس از تصویب در شورای شهر اعلام خواهند شد.

رنجبر برخورد با فعالیت مسافربرهای شخصی، تعیین ایستگاه های بیشتر برای خدمات رسانی تاکسیرانان، برخورد با تاکسی های اینترنتی که فعالیت غیرمجاز دارند، اختصاص جایگاه‌های CNG ویژه تاکسی‌ و… را از دیگر مطالبات رانندگان تاکسی شهر کرمانشاه اعلام کرد.

به گفته رنجبر شهر کرمانشاه بالغ بر ۱۲ هزار تاکسی دارد.

 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.