صفحه اصلی / استان ها / زنجان / سازمان ملل پاسخگوی جنایات آمریکا باشد
سازمان ملل پاسخگوی جنایات آمریکا باشد

امام جمعه زنجان:

سازمان ملل پاسخگوی جنایات آمریکا باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا مرتکب جنایات بسیاری در دنیا شده است که سازمان ملل باید پاسخگوی این جنایات باشد.

امام جمعه زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: مناسبت‌هایی که در هفته جاری پیش رو خواهیم داشت مربوط به شب‌های لیالی قدر می‌شود که یک فرصت مناسب جهت درک بهتر فضائل این ماه است. 

وی افزود: ۱۴ خرداد سال ۶۸ سالروز رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) است. به مناسبت این روز برنامه‌های مختلفی در مساجد استان جهت تبیین آرمان‌های امام راحل برای نسل جوان برگزار خواهد شد. شخصیت امام راحل و مقام معظم رهبری، حقیقتا پس از پیامبران و اولیای الهی با هیچ شخصیت دیگری در تاریخ قابل مقایسه نیست. 

امام جمعه زنجان یادآور شد: ۱۵ خرداد نیز نقطه عطف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که به خوبی به این تاریخ پرداخته شده است. 

آیت‌الله خاتمی در ادامه به مسائل روز جامعه پرداخت و افزود: حق و باطل با یکدیگر آشتی‌پذیر نیستند؛ مسائل آمریکا یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری همواره در افشای چهره دروغین و پست دولت آمریکا، سخنانی را ایراد فرموده‌اند. 

خطیب نمازجمعه زنجان یادآور شد: مقام معظم رهبری از همان روز اول فرموده بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست، نتیجه مذاکرات اخیر در برجام بر جهانیان ثابت شد که آمریکا بر وعده خود صادق نیست. امروز باید حواس‌مان بیشتر جمع باشد، از ایران باید یک سخن جاری شود، «مرگ بر آمریکا» نخستین شعار ملت ایران است که باید در جهان طنین‌انداز شود. 

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: صدای ملت ایران را دنیا می‌شنود، سازمان ملل باید پاسخ‌گوی جنابات آمریکا باشد، جنایات زندان ابوغریب در عراق، تقویت و حمایت موثر از داعش، فروش آزاد سلاح گرم و غیره، جنایات آمریکا است که باید سازمان ملل پاسخ‌گو باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.