صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / رشد ۵۴ درصدی عرضه محصولات سایپا در کشور
رشد ۵۴ درصدی عرضه محصولات سایپا در کشور

در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل صورت گرفت؛

رشد ۵۴ درصدی عرضه محصولات سایپا در کشور

عرضه محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا در دو ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۴ درصد افزایش یافت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز؛ گروه خودروسازی سایپا در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری ۸۶ هزار و ۳۲ دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که تعداد ۵۵ هزار و ۸۰۷ دستگاه بوده، رشدی ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد و حاکی از ارتقای جایگاه تولید و عرضه محصول در گروه خودروسازی سایپا است.
در میان محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا نیز خودرو تیبا با میزان عرضه ۳۰ هزار و ۸۴۹ دستگاه در دو ماهه نخست امسال، رشدی ۱۸۳ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که این گروه توانسته بود در دو ماهه نخست سال ۹۶، تعداد ۱۰ هزار و ۸۸۹ دستگاه از این خودرو را به بازار عرضه کند.

رشد چشمگیر عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیانگر راهبرد دقیق این گروه در هدایت سرمایه‌ها و درآمد این مجموعه به سمت تولید محصول و شتاب‌بخشی به چرخه تولید خودرو در این گروه است.

گروه خودروسازی سایپا رشد میزان عرضه محصولات خود در بازار را مرهون برنامه‌ریزی صحیح در زمینه اجرای روش‌های متنوع بازاریابی و فروش با تکیه بر خواست و رضایت مشتریان است.

این گروه در چند ماه اخیر تیراژ تولید محصولات پرطرفدار خود در بازار را افزایش داد و علاوه بر آن، با اجرای روش‌های نوین در فروش خودرو نظیر جاری‌سازی روش‌های پیش‌فروش و فروش اعتباری، توانست مشتریان گوناگون را با توانمندی‌های مختلف اقتصادی در بازار جذب کند.

توزیع این خودروها از طریق شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور صورت گرفته است.

رشد عرضه خودروهای تولیدی گروه سایپا به بازار در حالی است که چندی پیش خبری در رسانه‌ها درخصوص احتکار خودرو توسط خودروسازان منتشر شد که بنابر آمار عرضه خودرو در دو ماه گذشته و همچنین اظهارنظر کارشناسان این صنعت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صحت نداشت.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.