صفحه اصلی / استان ها / همدان / تغییر زمان برگزاری رویداد «همدان ۲۰۱۸»/گز بالای سلبریتی‌ها برای تبلیغ همدان
تغییر زمان برگزاری رویداد «همدان ۲۰۱۸»/گز بالای سلبریتی‌ها برای تبلیغ همدان

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان مطرح کرد

تغییر زمان برگزاری رویداد «همدان ۲۰۱۸»/گز بالای سلبریتی‌ها برای تبلیغ همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از تغییر زمان برگزاری افتتاحیه رویداد «همدان 2018» و اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی به میزبانی پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی خبر داد.

مدیرکل میراث همدان

به گزارش کسب و کار نیوز با برگزاری چند نشست در این راستا پیشرو بوده و سایر رسانه‌ها کم و بیش به این موضوع پرداخته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در باب ارزیابی عملکرد این دو کمیته، نقد بر ضعف در اطلاع رسانی را وارد دانست و خاطرنشان کرد: به لحاظ زمان و امکانات خروجی خوبی را شاهد بودیم اما بهتر از این می‌توانست کارها انجام شود.

وی در پاسخ به انتقاد از برنامه‌های روتین برای رویداد «همدان ۲۰۱۸» اظهار کرد: با توجه به اینکه اجلاس‌های زیادی را میزبان نیستیم و از نظر زمان و اعتبار در مضیقه هستیم بنابراین از طریق مکاتبه به تمام دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم هر کس به اندازه وسع و توانش رویداد معرفی و برنامه اجرا کند و به میدان بیاید.

وی با بیان اینکه همایش ملی پویانمایی، جشنواره گردو و جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در قالب رویداد همدان ۲۰۱۸ برگزار شده و می‌شوند چرا که به دنبال مطرح کردن همدان هستیم، افزود: برگزاری نشست رؤسای بازرگانی ADC، پارک‌های صنعتی ADC و همایش ملی دستکند از جمله برنامه‌های جدید در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ هستند.

مالمیر با بیان اینکه با وجود اینکه طبق مصوبه مجلس ۱۰ میلیارد تومان برای رویداد همدان ۲۰۱۸ اختصاص یافت، هنوز این رقم تخصیص نیافته است، ادامه داد: در برگزاری رویدادهای گردشگری باید متولی بخش خصوصی بوده و ذی‌نفع باشد، جاذب گردشگر بوده و قابل برنامه‌ریزی به منظور حضور گردشگر در آن رویداد باشد.

وی میهمانان اصلی برنامه را وزرا گرشگری ACD، سفرا و مقامات عالی مقام داخلی اعلام کرد و درباره شرایط تبلیغات گفت: پیشنهاد شده طرحی برای تبلیغات تهیه و وظایف عناصر دخیل با دو سناریوی استفاده از ظرفیت‌های موجود و انتظار دریافت بودجه برای انجام کار مشخص شود البته مهم سوق دادن ظرفیت‌های موجود به سمت رویداد است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، این مجموعه از سال گذشته جهت کاری و اعتبارات جاری و عمرانی خود را به سمت تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ سوق داده است و اینکه می‌گویند شرایط تبلیغات ۲۰۱۸ خوب نیست، قبول ندارم چرا که در نوروز امسال ۹۵ تا ۱۰۰ اشتغال هتل‌ها را شاهد بودیم و به عنوان استان دوم در رشد میزان اقامت شناخته شدیم.

وی با ابرازخرسندی از توجه و تمرکز کشور و در رأس آن سازمان میراث فرهنگی به استان همدان و تبریز و شکل‌گیری میز همدان در سازمان اظهار کرد: حضور در نمایشگاه گردشگری، نمایشگاه روستایی- عشایر، پخش تیزرهای تبلیغاتی از صداوسیما، نصب بیلبورد، حضور در برنامه حالا خورشید، تبلیغات فضای رسانه‌ای از جمله تبلیغات در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال انعقاد قرارداد با متروی تهران و انجام تبلیغات در ۱۲ ایستگاه مهم آن هستیم، ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی در برج میلاد، در ۴ تا ۵ مسیر مهم شرکت رجا، کلانشهرها و معابر اصلی کشور، تولید تیزر و پیگیری پخش آنها، رونمایی و پخش ۳ مستند از چرم، سفال و منبت استان از شبکه ۲،  چاپ ۵۰ هزار کتابچه کودک نقاشی و توزیع ان در بین کودکستان‌ها و مدارس تهران، توزیع ۲ تا ۳ هزار جعبه دستمال کاغذی کوچک در تاکسی‌های تهران و پخش فلش‌های حاوی تیزرها و جاذبه‌های همدان از دیگر برنامه‌های تبلیغاتی استان در راستای برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ است.

مالمیر در زمینه ضعف در ساماندهی ورودی‌های شهر همدان نیز گفت: باید به دنبال ایجاد حداقل‌ها به منظور رونق گردشگری باشیم، همین که کاری آغاز شده خوب است و باید تشویق کرده و تلاش کرد تا به اتمام برسد. نحوه رسیدگی هم باید مطالبه مردم باشد و امیدواریم شتابی که کار به خود گرفته ادامه یابد و امسال ساماندهی‌ها انجام گیرد.

وی با ابرازامیدواری از برقراری سریع قطار همدان- تهران با سرعت مناسب اظهار کرد: با اصلاح ساعت‌های پرواز می‌توان تورهای گردشگری تعریف کرد چرا که با آژانس‌های هواپیمایی در زمینه انجام تبلیغات بحث و گفتگو کرده‌ایم در ضمن شرکت هواپیمایی ترکیش اکنون برای پنج استان تبلیغات دارد که همدان نیز جزء این پنج استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ادامه از برگزاری مسابقه طراحی و عکاسی پوستر رویداد همدان ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: ۱۸ طرح از ۱۱ نفر به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری از بین این آثار، یک اثر برتر از سروش حسینی برگزیده شد.

وی یکی از دستاوردهای رویداد را کشف استعدادهای نهان و پنهان افراد دانست و اظهار کرد: طی مکاتبه با دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم هر کس ایده خلاقانه‌ای در زمینه همدان ۲۰۱۸ دارد به دبیرخانه بیاورد تا بانک ایده تشکیل دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گز چهره‌ها و سلبریتی‌های همدانی همچون هنرپیشه‌ها را برای انجام تبلیغات بالا دانست و بر استفاده از ظرفیت‌هایی چون پیاده‌راه با محتواسازی تأکید کرد.

وی در ادامه درباره استعفای صیفی‌کار، مسئول دبیرخانه رویداد همدان ۲۰۱۸ اعلام کرد: این فرد دوست داشتنی و فعال بوده و تلاشش قابل تقدیر است اما به علت مباحث شخصی، اداری و اختلاف‌نظر و عدم همخوانی تعاریف ما از کار با یکدیگر، استعفا داد و خاکسار، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان در این جایگاه قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.