صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / حوادث و نقص تجهیزات نفتی در ایران ۲ برابر میانگین جهانی است
حوادث و نقص تجهیزات نفتی در ایران ۲ برابر میانگین جهانی است

حوادث و نقص تجهیزات نفتی در ایران ۲ برابر میانگین جهانی است

مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های‎ فیزیکی وزارت نفت اعلام کرد: با وجود 2 برابر بودن حوادث نفتی در ایران نسبت به میانگین جهانی، فعالیت های پیشگیرانه ما نصف استانداردهای بین المللی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، «علیرضا اصل عربی» عصر امروز- سه شنبه- در نشست خبری برگزاری همایش «بین المللی مدیریت یکپارچه دارایی در نفت و گاز در بخش ساحل و فراساحل» اضافه کرد: به حدود ۸۰ استاندارد یکپارچه بین المللی در صنعت نفت نیاز داریم.
وی افزود: اکنون با حضور ۳۰۰ کارشناس داخلی و بین المللی در حال بررسی استانداردهای تعمیر و نگهداری در دنیا و تهیه یک سند یکپارچه در صنعت نفت هستیم.
اصل عربی به تهیه نظامنامه مدیریت یکپارچه دارایی های فیزیکی صنعت نفت در سال ۱۳۹۳ اشاره کرد که به نگهداری طولانی مدت از تاسیسات بر اساس اصول نگهداری و بازرسی کمک می کند.
به گزارش کسب و کار نیوز، نخستین «همایش بین المللی مدیریت یکپارچه دارایی در نفت و گاز در بخش ساحل و فراساحل» چهارم و پنجم تیرماه در تهران برگزار می شود.
بسترسازی برای تهیه نقشه راه اجرای سیستم مدیریت یکپارچه دارایی در صنعت نفت و گاز کشور، همسوسازی توانمندی های داخلی و خارجی برای صیانت از تاسیسات نفت و ارایه روش های سازماندهی و مدیریت تعمیر پیشگیرانه از اهداف برگزاری این همایش است.

اقتصام*۲۰۲۲*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.