صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لوپتگی: کارواخال سعی خواهد کرد به بازی اول برسد
لوپتگی: کارواخال سعی خواهد کرد به بازی اول برسد

لوپتگی: کارواخال سعی خواهد کرد به بازی اول برسد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد مدافع تیمش تلاش خواهد کرد به نخستین بازی لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برسد.

یولن لوپتگی

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، یولن لوپتگی در مصاحبه با برنامه ال لارگرو به وضعیت تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا اشاره و در مورد آسیب‌دیدگی دنی کارواخال صحبت کرد.

کارواخال در دیدار رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و پیش از پایان نیمه نخست مجبور شد زمین بازی را ترک کند. مدافع ‌اسپانیایی دیروز (دوشنبه)‌ به تمرینات تیم‌ ‌ملی ملحق شد تا دوران نقاهتش را در آن جا سپری کند. سرمربی لاروخا درباره وضعیت کارواخال گفت‌: پزشکان تیم معتقد هستند او می‌تواند به دیدار نخست برسد. باید دید روند بهبودی‌اش چگونه پیش می‌رود. در هفته‌ آخر با همه بازیکنان تمرین خواهد کرد. برای ما اهمیت زیادی دارد که هیچ یک از بازیکنان آسیب نبینند. امیدوارم بازیکن دیگری مصدوم نشود.

تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید به مصاف پرتغال برود. لوپتگی درباره این بازی گفت‌: هنوز چیزی معلوم نیست. دو هفته‌ زمان داریم تا خود را برای این بازی آماده کنیم.

سرمربی لاروخا به فهرست ۲۳ نفره اشاره کرد و گفت‌: قرار نبود شگفتی رخ دهد. برخی از بازیکنان نتوانستند در این لیست قرار بگیرند چون تنها می‌توانستیم ۲۳ نفر را انتخاب کنیم. لحظه سخت و دشواری بود. اکنون باید تمرکز مان روی این باشد که به بازیکنان کمک کنیم تا پیشرفت کنند و به روند رو به رشد خود ادامه‌ دهند.

لوپتگی درباره نبود آلوارو موراتا اظهار کرد: نبود این بازیکن می‌تواند یکی از قابل توجه‌ترین‌ها باشد اما نباید مارک بارترا، ویتولو، یارامندی و سرخی روبرتو را فراموش کرد. در رابطه با موراتا تصمیم شجاعانه‌ای گرفتم. او لحظات خوبی در این فصل داشت اما در بخش پایانی این چنین نبود. در آخرین بازی‌ها این فصل برای چلسی بازی نکرد. موراتا دوباره به سطح اصلی خود باز خواهد گشت و مطمئن هستم دوباره به تیم‌ ‌ملی دعوت خواهد شد. گذشتن از او خیلی سخت بود.

یاگو آسپاس، دیگو کاستا و رودریگو، مهاجمان تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا در جام جهانی خواهند بود. سرمربی لاروخا در ادامه‌ اظهار کرد: سه بازیکنی هستند که می‌توانند در هر بازی تعیین کننده باشند. آنها ویژگی‌های متفاوتی دارند و در کنار هم می‌توانند به هم کمک کنند. حتی می‌توان بدون مهاجم نیز بازی کرد. ما در این زمینه نگرانی نداریم. با هر سه بازیکن می‌توانیم به خوبی این منطقه را پوشش دهیم.

لوپتگی در ادامه‌ به جرارد پیکه و آندرس اینیستا اشاره کرد و گفت‌: با پیکه درباره فوتبال خیلی صحبت می‌کنم. درباره خداحافظی‌اش از تیم‌ ‌ملی صحبت نکردم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اکنون باید از جام جهانی لذت برد و سپس پیکه درباره آینده‌اش تصمیم گیری خواهد کرد. اینیستا در چند هفته‌ اخیر مورد تقدیر قرار گرفته است که شایسته آن بود. اکنون باید تمرکزش روی تیم‌ ‌ملی باشد و خود را برای جام جهانی آماده کند.

سرمربی ‌اسپانیایی درباره  کریستیانو رونالدو گفت‌: رونالدو در بهترین شرایط خود را به جام جهانی خواهد رساند. او آماده است. رونالدو همیشه در اواخر فصل نمایش در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

لوپتگی درباره شانس‌های نخست جام جهانی اظهار کرد: تیم‌های قدرتمندی در این بازی‌ها حضور دارند. پرتغال قهرمان اروپا است و نباید این تیم را  نادیده گرفت. آنها از مجموعه درخشانی برخوردار هستند. همچنین آلمان، انگلیس و بلژیک پیشرفت زیادی داشتند. فرانسه نیز قدرت زیادی دارد. در جام جهانی پیروزی در هر بازی به سختی به دست می‌آید. در این رقابت‌ها بازی رفت و برگشتی وجود ندارد. اگر یک روز بد داشته باشید باید به خانه باز گردید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.