صفحه اصلی / استان ها / کرمان / آغاز مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
آغاز مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان

آغاز مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان آغاز شده است، گفت: همه ما مکلف به اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم.

قاچاق

به گزارش کسب و کار نیوز، “حمید ملانوری” صبح امروز هشتم خردادماه در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: همه ما مکلف هستیم فضایی را ایجاد کنیم که امید در مردم توسعه یابد.

وی اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر اهمیت مبارزه با کالاهای قاچاق تاکید کرده‌اند، به معنای جلوگیری از ورود آن در مبادی ورودی است و در حقیقت به معنای این است که ماهیت آن باید به آتش کشیده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: این روزها که فضای کسب و کار، اشتغال، توسعه، رونق بازار و مسائل حوزه اقتصادی مطرح است، مبارزه با کالاهای قاچاق و جمع آوری آن یک اصل برای شادابی بازار وامید بخشی به مردم است.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق رغبت و انگیزه واحدهای کوچک برای تولید را از بین برده و اشتغال‌زایی آنها را از بین می برد، گفت: تلاش داریم که در استان کرمان مبارزه بسیار جدی و قاطع با قاچاق کالا صورت گیرد.

ملانوری با تاکید بر این مطلب که باید روی کلمه “می‌توانیم” تمرکز کنیم، گفت: قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شرایطی را فراهم می‌کند تا با هم‌افزایی، امکانات لازم را برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تامین کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی با قدرت و قوت در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام کرده و می‌کند، گفت: سوخت قاچاق در هر نقطه‌ای از استان کشف شود، از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل گرفته شده و به مرکز استان منتقل می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار کرد: در رابطه با دام‌های قاچاق نیز برنامه‌ریزی شده که دام‌های قاچاق به صورت موقت نگهداری و با نظر کارشناسی جهاد کشاورزی و دامپزشکی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.