به گزارش کسب و کار نیوز، «احمدعلی شهیدی» در خصوص برنامههای مدنظر در راستای بازاریابی تولیدات گفت: یکی از مسایل ما برندسازی است که با بازاریابی در ارتباط است. واحدهای صنعتی که عمدتا کوچک و متوسط هستند معمولا دارای برندهای خیلی شناخته شده نیستند. از سال گذشته و امسال شهرکهای صنعتی برنامههایی در این راستا دارند تا تولید کنندگان بتوانند با برندسازی محصولات با کیفیت تولید کنند و این باعث استقبال بیشتر مردم از این محصولات میشود .
وی افزود: یکی از این مباحث برای عرضه محصولات ما وجود زنجیره تولیدات است. ما در حال شناسایی خوشههای صنعتی در استان هستیم. الان خوشه زیتون برنج و کلوچه را شناسایی کردیم و برای خوشه شیلات در حال مطالعه هستیم.
شهیدی ادامه داد: اینها یک زنجیره را تشکیل میدهند که میتوانند از ابتدا تا انتها که محصول به بازار میآید چالشها و فرصتهای پیش روی آنها قابل شناسایی است و ما هم میتوانیم کمک کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در خصوص حمایت از تولیدات صنایع کوچک در سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: ما سعی داریم که اگر خود شرکت نیاز به خرید محصولی دارد از تولیدات همین شهرکهای صنعتی تأمین شود و برای اینکه محصولات تولید شهرکهای صنعتی رادر داخل و خارج از کشور بشناسانیم ۵۰ درصد هزینه برپایی نمایشگاهها را به واحد صنعتی شرکتکننده در نمایشگاه پرداخت میکنیم به شرطی که تشخیص داده شود این تور و نمایشگاه مناسب حضور این واحد صنعتی تولیدی است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جهت حل مشکلات صنعتگران و افزایش رونق در تولید گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حمایتهای زیادی را در عرصههای مختلف به ویژه صنعت استان داشتهاند که منجر به نتایح مثبتی شده است.
وی یادآور شد: دریافت بودجههای دولتی، خدمترسانی مناسب دستگاههای خدماتی آب و برق و گاز، دریافت اراضی ملی مورد نیاز برای شهرکها و نواحی صنعتی و اخد مجوزهای لازم که نتیجهاش گرفتن اراضی شهرک صنعتی لوشان برای ایجاد پتروشیمی و دریافت مجوز شهرک صنعتی سفیدرود رشت از جمله این حمایتها با کمک نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بوده است.
انتهای پیام