صفحه اصلی / استان ها / گیلان / شناسایی خوشه‌های صنعتی در گیلان

شناسایی خوشه‌های صنعتی در گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، با بیان این‌که یکی از این مباحث برای عرضه محصولات ما وجود زنجیره تولیدات است، گفت: ما در حال شناسایی خوشه‌های صنعتی در استان هستیم.

تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در فاز ۳شهرک‌ صنعتی ارومیه

به گزارش کسب و کار نیوز، «احمدعلی شهیدی» در خصوص برنامه‌های مدنظر در راستای بازاریابی تولیدات گفت: یکی از مسایل ما برندسازی است که با بازاریابی در ارتباط است. واحدهای صنعتی که عمدتا کوچک و متوسط هستند معمولا دارای برندهای خیلی شناخته شده نیستند. از سال گذشته و امسال شهرک‌های صنعتی برنامه‌هایی در این راستا دارند تا تولید کنندگان بتوانند با برندسازی محصولات با کیفیت تولید کنند و این باعث استقبال بیشتر مردم از این محصولات میشود .

وی افزود: یکی از این مباحث برای عرضه محصولات ما وجود زنجیره تولیدات است. ما در حال شناسایی خوشه‌های صنعتی در استان هستیم. الان خوشه زیتون برنج و کلوچه را شناسایی کردیم و برای خوشه شیلات در حال مطالعه هستیم.

شهیدی ادامه داد: اینها یک زنجیره را تشکیل می‌دهند که می‌توانند از ابتدا تا انتها که محصول به بازار می‌آید چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آنها قابل شناسایی است و ما هم می‌توانیم کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در خصوص حمایت از تولیدات صنایع کوچک در سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: ما سعی داریم که اگر خود شرکت نیاز به خرید محصولی دارد از تولیدات همین شهرک‌های صنعتی تأمین شود و برای این‌که محصولات تولید شهرک‌های صنعتی رادر داخل و خارج از کشور بشناسانیم ۵۰ درصد هزینه برپایی نمایشگاه‌ها را به واحد صنعتی شرکت‌کننده در نمایشگاه پرداخت می‌کنیم به شرطی که تشخیص داده شود این تور و نمایشگاه مناسب حضور این واحد صنعتی تولیدی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جهت حل مشکلات صنعتگران و افزایش رونق در تولید گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف به ویژه صنعت استان داشته‌اند که منجر به نتایح مثبتی شده است.

وی یادآور شد: دریافت بودجه‌های دولتی، خدمت‌رسانی مناسب دستگاه‌های خدماتی آب و برق و گاز، دریافت اراضی ملی مورد نیاز برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اخد مجوزهای لازم که نتیجه‌اش گرفتن اراضی شهرک صنعتی لوشان برای ایجاد پتروشیمی و دریافت مجوز شهرک صنعتی سفیدرود رشت از جمله این حمایت‌ها با کمک نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.