صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی ویژگی های برجسته پاسدار تراز انقلاب اسلامی است
بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی ویژگی های برجسته پاسدار تراز انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه:

بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی ویژگی های برجسته پاسدار تراز انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه با برشمردن ویژگی های پاسداران تراز انقلاب اسلامی گفت : پاسداران انقلاب اسلامی باید از ویژگی های برجسته ای همچون بصیرت دینی و انقلابی ، ولایت مداری ، حریت و آزادگی و روحیه جهادی برخوردار باشند .

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین  عبد الله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ( علیه السلام ) از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی گفتمان ساز یاد کرد و گفت: : این انقلاب الهام بخش بر خلاف سایر انقلاب های دنیا ، زنده و پویا است ؛ به این خاطر که جهادی در راه خدا بوده  و جهاد پایان ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دشمنی های ۴۰ ساله نظام استکبار با انقلاب اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: بدیهی است  انقلابی که از ابتدای شکل گیری تاکنون با انواع و اقسام دشمنی ها و توطئه ها مواجه بوده است ، نیاز به محافظ و پاسدار داشته باشد .

وی پاسداری را به معنای رفع و دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه ها توصیف و خاطرنشان کرد: عمق بخشی ، تقویت پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب و حفظ حرکت و شتاب انقلاب بر عهده پاسداران انقلاب اسلامی است.

حاجی صادقی در ادامه با برشمردن ویژگی های پاسداران تراز انقلاب اسلامی گفت : پاسداران انقلاب اسلامی باید ولایت مدار بوده و بصیرت دینی داشته باشند و در ظلمت فتنه ها بینایی خود را از دست ندهند ، حریت داشته باشند تا بنده زر و زور نشوند ، روحیه جهادی و انقلابی شان را حفط کنند ، تولی و تبری داشته باشند و با اقتدار در کسب توانمندی و اقتدار نیاز های انقلاب کوشا باشند تا با حفظ انقلاب اسلامی ، زمینه های ظهور حضرت صاحب الزمان ( عج) محقق شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت ارتقای بصیرت دینی و فهم، تشخیص و عمل به هنگام از سوی آحاد پاسداران ، تربیت چنین افسرانی را رسالت خطیر و مهمی دانست که بر عهده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ( علیه السلام) می باشد.

در پایان این مراسم ، با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین الله نورکریمی تبار به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ( علیه السلام) منصوب شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.