صفحه اصلی / اجتماعی / دیده بان کسب و کار / فاز دوم پارک ساحلی و پارک کودکان امیرکلا افتتاح شد
فاز دوم پارک ساحلی و پارک کودکان امیرکلا افتتاح شد

با حضور مسئوولان

فاز دوم پارک ساحلی و پارک کودکان امیرکلا افتتاح شد

امام جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه امیرکلا استعداد زیادی برای توسعه دارد، بیان داشت: با مسئولان خدمتگزار امیرکلا آینده روشنی برای این شهرپیش بینی می کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام بابایی امام جمعه امیرکلا در مراسم افتتاح مجموعه تفریحی رفاهی شورا اظهار داشت: همه شوراها در دوره های مختلف تلاش کردند اما در دوره پنجم در سایه وحدت و تعامل فرصت مناسبی برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان فراهم شد که یکی از کارهای شایسته شورا و شهردار امیرکلا افتتاح بلوار ساحلی است.
وی افزود: افتتاح پارک و مجموعه تفریحی و رفاهی بلوار ساحلی برای آسایش مردم نیاز شهروندان و خواسته بنده نیز بوده است.
بابایی با اشاره به اینکه پارک ها سبب زیبایی چهره شهر ، شادابی و نشاط شهروندان می شود،گفت: مجموعه تفریحی رفاهی بلوار ساحلی وسعت یابد.
امام جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه امیرکلا استعداد زیادی برای توسعه دارد، بیان داشت: با مسئولان خدمتگزار امیرکلا آینده روشنی برای این شهرپیش بینی می کنیم.
بابایی تصریح کرد: با همت و توانی که در شهردار و اعضای شورای شهر وجود دارد انتظار داریم هر بار شاهد افتتاح چنین پروژه هایی در امیرکلا باشیم.
امام جمعه امیرکلا از مردم خوب این شهر که حامی و یاور مسئولان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هستند تقدیرو تشکر کرد.
رئس شورای شهر امیرکلا نیز اظهار داشت: سنت جدیدی در جدول زمانی امیرکلا از ۷ ماه قبل باب شده که پروژه ها فقط کلنگ زنی نمی شود که اجرای آن نامعلوم باشد بلکه با تعامل شهردار و اعضای شورای شهر و راهنمایی حجت الاسلام بابایی امام جمعه امیرکلا کارها به نحو شایسته به اتمام می رسد.
محسن قائمی با تقدیر از شهردار پرتلاش و جهادی شهر امیرکلا در اجرای شایسته پروژه ها، افزود: افتتاح فاز دوم پارک ساحلی و پارک کودکان شهر امیرکلا در حالی به پایان رسید که در طی این ۲۰ روز شخص شهردار و دست اندرکاران در تمام ساعات بر سر پروژه حاضر بوده ونظارت کامل داشتند.
رئیس شورای شهر امیرکلا با اشاره به اینکه حتی مسئوولان استانی هم با شهردار سر پروژه ملاقات می‌کردند، تصریح کرد: این پروژه به شکل امانی توسط ظرفیت خود شهرداری بدون برون سپاری به پیمانکاران بیرونی اجرا شد لذا به جای هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی تنها ۱۵۰ میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است.
قائمی با تقدیر از امام جمعه شهر امیرکلا، تعاملات درون سازمانی و کمک های دفتر شهری استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: در مجموعه شورا و شهرداری به جای تخریب و دو بهم زنی به دنبال تکامل هستیم که این امر سبب افزایش انرژی مضاعف در شهرداری و سبب موفقیت بدنه شهرداری میشود.
این مسئوول یادآور شد: تمام تلاش ما این است که اگر کاری را شروع می کنیم حتما در پروسه زمانی تعیین شده به پایان برسانیم زیرا طولانی شدن روند اجرا پروژه، حلاوت و شیرینی خود را از دست می دهد.
وی از نصب تلویزیون شهری در بلوار ساحلی خبرداد و گفت: با نصب تلویزیون شهری شهروندان امیرکلا قادر خواهند بود فوتبال جام جهانی را در فضای مهیج این پارک در کنار یکدیگر تماشا کنند ضمن اینکه می توانند برنامه های مختلف را در کنار خانواده در این پارک دنبال کنند.
شهردار امیرکلا نیز اظهار داشت: شورا و شهرداری امیرکلا در دوره پنجم در سایه تعامل و وحدت سبب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شده است.
مهندس اسدی با اشاره به اینکه درصدد هستیم از تجارب شهرهای دیگر کشور استفاده کنیم ،افزود: با الگو گیری از دیگر شهرها ،نقاط ضعف و قدرت را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می کنیم.
وی سفر به استان های گیلان و گلستان و مشاهده خدمات و اقدامات آنها را سرآغاز اقدامات خویش برای رشد توسعه شهری برشمرد و بیان داشت: درصدد هستیم نگاه فرا شهری از امیرکلا داشته باشیم و با الگو گیری از شهرهای کلان کشور این اقدامات را در امیرکلا پیاده و اجرایی کنیم.
شهردار امیرکلا تصریح کرد: در آینده نزدیک دستاوردهای این سفر و بهره گیری از تجربیات این شهرها در توسعه و پیشرفت شهر امیرکلا مشهود خواهدبود.
وی زیباسازی ورودی سطح شهر و مبلمان شهری را از مهم ترین اقدامات شهرداری امیرکلا برشمرد و گفت: برنامه های متعددی برای توسعه امیرکلا داریم و امیدواریم امیرکلا در سال ۱۳۴۰۰ به یک منطقه بی نظیر تبدیل و امیرکلایی متفاوت از ۴۰ سال قبل داشته باشیم.
اسدی افزود: با توجه به عملکرد شورای پنجم و تعامل و وحدت رویه اعضای شورای شهر با شهرداری درصدد هستیم مجتمع تفریحی رفاهی بلوار ساحلی که متشکل از پارک کودکان ،زمین فوتبال و سرای مهر برای بازنشسته ها ست به نام مجتمع تفریحی رفاهی شورا نامگذاری و با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.
در پایان از نیما اشفاقی قهرمان ایران در کشتی وزن ۷۰ گرم با اهدا جوایز تقدیر شد و هدیه و تقدیرنامه رئیس کمیته ملی المپیک ایران به همراه سکه بهار آزادی به وی تقدیم شد.

همچنین مطالعه کنید:

حقوق معلمان

حداقل حقوق «معلمان» در سال ۹۹ اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا؛ سعید صالح درباره روند تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.