صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / ۲۹۲ روستای خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز متصل شد
۲۹۲ روستای خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز متصل شد

۲۹۲ روستای خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز متصل شد

​مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتصال ۲۹۲ روستای استان به شبکه سراسری گاز خبر داد و گفت: ۴۶ درصد خانوار روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

گازرسانی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل ازشرکت گاز خراسان جنوبی، سیدمحمود هاشمی گفت: درحال حاضر ۲۵ شهر مشتمل بر ۹۵ درصد خانوار شهری و ۲۹۲ روستا مشتمل بر ۴۶ درصد خانوار روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند .

هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۹۴۰   کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شده   که   ۶۲۵ کیلومتر از شبکه مزبور سال گذشته در استان اجرا شده است .

وی بیان کرد: برای بهره‌مندی و توزیع متوازن این نعمت الهی در اقصی نقاط استان ۲۴۴۰   کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و ۲۵۰۰   کیلومتر در مناطق روستایی استان اجرا شده است .

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۸۲۶ کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان خراسان جنوبی اجرا شده است اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب شده و بیش از ۲۱۳ هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند .

هاشمی اظهارکرد: هم استانی‌ها سؤالات مورد نظر خود را پیرامون مباحث گازرسانی، خدمات رسانی، نصب انشعاب، اشتراک پذیری، امداد رسانی، اداری و یا هرگونه مشکل، نقطه نظر و یا پیشنهادی را در هر نقطه از استان با برقراری ارتباط با شماره تماس ۱۱۱ مطرح کردند و به صورت مستقیم پاسخ خود را دریافت و راهنمایی‌های لازم انجام پذیرفت .

وی یادآورشد: سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.