صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پشت‌پرده استعفاها در فدراسیون بسکتبال چیست؟

پشت‌پرده استعفاها در فدراسیون بسکتبال چیست؟

هنوز عمر ریاست رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال به شش ماه نرسیده که او با سه استعفانامه مواجه شده‌ و نزدیکان او در بسکتبال رئیس جدید را تنها گذاشته‌اند.

بسکتبال نوجوانان

به گزارش کسب و کار نیوز، استعفای اولین رئیس روابط عمومی فدراسیون بسکتبال بعد از یک هفته نه تنها عجیب نبود بلکه کاملا پیش‌بینی می‌شد اما استعفای بهمن سلیمانی نایب رئیس فدراسیون و پس از او حمید گرامیان از نزدیکان رئیس جدید نه تنها پیش‌بینی نمی‌شد بلکه عجیب هم به نظر آمد و حالا خیلی‌ها معتقد هستند که این استعفاها پشت‌پرده‌هایی دارد که در ماه‌های گذشته از زبان بسیاری از کارشناسان و اهالی بسکتبال شنیده شده‌ است. خیلی‌ها نکته‌هایی را درباره فدراسیون جدید بسکتبال عنوان کرده‌ بودند که به نظر می‌رسد تاثیر زیادی در این استعفاها داشته‌ است.

بهمن سلیمانی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال که در این سال‌ها فعالیت‌های زیادی برای این رشته انجام داده بود با شروع دوران مدیریت طباطبایی هم ماند و به کارش ادامه داد. حمایت‌های ویژه از تیم ملی جوانان برای اردوی صربستان و حمایت از تیم نوجوانان و برگزاری چندین دوره اردو با امکانات باشگاه کاله از جمله فعالیت‌های مجموعه او برای بسکتبال بود اما به یکباره تصمیم گرفت دیگر نباشد.

پس از او نوبت به حمید گرامیان رسید. رئیس هیات بسکتبال استان سمنان که مسوول کمیته استان‌های فدراسیون در زمان مشحون و طباطبایی بود نیز اعلام کرد دیگر با فدراسیون کار نمی‌کند و استعفا داد. همه اهالی بسکتبال به خوبی می‌دانند که او نقش زیادی در موفقیت طباطبایی در انتخابات بیست و سوم دی داشت و اینکه حالا مشاور امین رئیس جدید تصمیم گرفته دیگر با او همکاری نداشته باشد هم عجیب است.

بهانه استعفا برای همه، مشغله‌های شخصی و کاری است اما این دو استعفاء پشت‌پرده‌هایی دارد. در ماه‌های اخیر بسیاری از اهالی بسکتبال از وضعیت فدراسیون گله کرده‌اند. برخی از مشکلات اقتصادی و ناکامی فدراسیون در جذب اسپانسر و حامی مالی گفته‌اند و برخی هم از محدود بودن افراد فعال در فدراسیون انتقاد کرده‌اند. اینکه فدراسیون تنها توسط چند نفر اداره می‌شود و کل برنامه‌ریزی‌ها توسط یک یا دو نفر است و رئیس فدراسیون نیز هرآنچه آنها می‌خواهند را انجام می‌دهد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هم در گفت و گویی اعلام کرد که در جذب اسپانسر موفق نبوده و فعلا به بودجه وزارت ورزش نیاز دارد تا بتواند کارها را پیش ببرد. مشکلات اقتصادی و همه کاره بودن چند نفر خاص در فدراسیون دو موضوعی بود که می‌تواند به این استعفاها مرتبط باشد. شاید بهمن سلیمانی بعد از حمایت‌های یک طرفه تصمیم گرفته کنار برود و گرامیان هم از همه کاره بودن افراد خاص در فدراسیون ناراحت بوده که استعفا داده‌است.

به هر حال “آشتی ملی” و “مشت پر از نظر مالی” از اصلی‌ترین شعارهای رامین طباطبایی در مجمع انتخاباتی بود که هر دو عملی نشده‌ و این روزها اهالی بسکتبال را ناراحت کرده‌ است. شاید به جای اینکه رامین طباطبایی در سال حمایت از کالای ایرانی یک قفل چند میلیونی خارجی روی در اتاقش ببندد، لازم است در اتاقش را به روی همه کاربلدان بسکتبال باز بگذارد تا با تخصص آنها بسکتبال شرایط خوبی بدست بیاورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.