صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / انفجار گاز شهری در شهرک امام تبریز
انفجار گاز شهری در شهرک امام تبریز

انفجار گاز شهری در شهرک امام تبریز

سرپرست روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: نشت و انفجار گاز شهری در شهرک امام تبریز یک مصدوم برجا گذاشت.

انفجار گاز

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید «یعقوب موسوی» در این‌باره اظهار کرد: عصر دیروز (شنبه) با اعلام وقوع انفجار در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه در شهرک امام به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ به فرماندهی طاهری جهت اطفاء و امداد عازم محل حادثه شدند.

موسوی اظهار کرد: پس از اعلام وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵، گروهی از آتش‌نشانان به محل حادثه شتافته و شاهد وقوع انفجار در آشپزخانه طبقه سوم ساختمان شدند که در اثر این حادثه پنجره آشپزخانه دچار خسارت و شیشه‌های آن نیز شکسته بود.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع این انفجار مرد ۳۴ ساله‌ای نیز دچار سوختگی و آسیب دیدگی اعضای بدن شده بود که بلافاصله وی جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

سرپرست روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از شهروندان درخواست کرد که جهت پیشگیری از وقوع حوادث نشت و انفجار گاز، بست‌های شیلنگ و رابط های گاز را به صورت دوره‌ای بازدید کرده هم‌چنین با استفاده از کف آب و صابون شیلنگ‌های گاز را از نظر نشت گاز بررسی و رفع خطر کنید.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارایه خدمات ایمنی به شهروندان بوده و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه حوادث سریع با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.