صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / اجرای طرح‌های اجتماع‌محور در محلات اهواز برای آموزش زنان
اجرای طرح‌های اجتماع‌محور در محلات اهواز برای آموزش زنان

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد:

اجرای طرح‌های اجتماع‌محور در محلات اهواز برای آموزش زنان

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به تدوین طرح آموزش تسهیل‌گران جهت توانمندسازی بانوان در محله‌های اهواز گفت: این طرح در قالب طرح‌های اجتماع‌محور و از طریق آموزش زنان در محلات اهواز اجرا می‌شود و دستگاه‌های متولی حوزه بانوان و خانواده در این طرح فعالیت خواهند کرد.

زنان

به گزارش کسب و کار نیوز، سیده فرانک موسوی در جلسه کارگروه زنان و خانواده خوزستان که امروز (یکم خردادماه) برگزار شد، با اشاره به ارائه طرح حیات طیبه اظهار کرد: طرح حیات طیبه از سوی حوزه علمیه خواهران ارائه شده و برنامه‌هایی طراحی کرده‌اند که در قرارگاه‌های فرهنگی حوزه علمیه خواهران اجرا خواهند شد. کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده از اهداف این طرح است. در قرارگاه‌های فرهنگی به این موضوعات پرداخته خواهد شد تا در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش شود.

وی افزود: طرح دوم در خصوص ارائه آموزش به تسهیل‌گران داوطلب محلی جهت توانمندسازی بانوان در محله‌های اهواز است. با توجه به موضوعات اجتماعات محلی، این طرح در قالب طرح‌های اجتماع‌محور و از طریق آموزش زنان در محلات اهواز اجرا می‌شود و دستگاه‌های متولی حوزه بانوان و خانواده در این طرح فعالیت خواهند کرد.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان ادامه داد: در این طرح با استفاده از جوامع محلی نیازسنجی انجام و جهت رفع مشکلات در موضوعات مختلف این جوامع تسهیل‌گیری صورت می‌گیرد.

موسوی عنوان کرد: در طرح آموزش به تسهیل‌گران مجموعه‌هایی مانند شهرداری اهواز و دستگاه‌های متولی امر زنان و خانواده مثل بهزیستی و کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای می‌توانند خدمات ارائه بدهند. وزارت کشور نیز به اجرای این طرح کمک می‌کند.

وی گفت: کلیات هر دو طرح مصوب شده و قرار است جزئیات این طرح‌ها در جلسات کارشناسی‌تری ارائه شود.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز فصل تابستان هستیم و لزوم توجه به اوقات فراغت، سعی می‌شود طرح طیبه در تابستان برای اوقات فراغت جوانان به اجرا درآید.

موسوی در خصوص تأمین اعتبار این طرح‌ها بیان کرد: بخشی از اعتبار مورد نیاز این دو طرح از هم‌افزایی بین‌بخشی  تامین می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.