صفحه اصلی / استان ها / قم / بسیاری از واحدهای صنعتی قم گرفتار مشکلات اقتصادی ناشی از سودهای بانکی هستند
بسیاری از واحدهای صنعتی قم گرفتار مشکلات اقتصادی ناشی از سودهای بانکی هستند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان:

بسیاری از واحدهای صنعتی قم گرفتار مشکلات اقتصادی ناشی از سودهای بانکی هستند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی در قم گرفتار مشکلات اقتصادی ناشی از سودهای بانکی هستند و تعدادی نیز به تملک بانکها درآمدهاند.

صنعت

ابوالفضل فراهانی امروز در حاشیه بازدید استاندار قم و جمعی از مسئولان از واحدهای شهرک صنعتی شکوهیه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، عنوان کرد: امروز از برخی از واحدهای تعطیل، فعال و نیمه فعال در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید به عمل آمد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: برخی از تولیدکنندگان در این بازدید مشکلات و دغدغه‏‌های خود را به گوش استاندار و مسئولان و متولیان صنعت و تولید در قم رساندند.

وی بیان کرد: همچنین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برخی از دغدغه های تولید و موانع موجود نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

فراهانی خاطرنشان کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی یکی از رسالت های مهم مسئولان این است که مشکلات واقعی را شناسایی و در رفع آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم که با هم افزایی مسئولان، موانع تولید در واحدهای صنعتی قم رفع می‌گردد؛ البته باید مسئولان و رسانه ها در جهت رهایی واحدهای صنعتی از مشکلات اقتصادی در کنار هم به مطالبات تولیدکنندگان توجه داشته باشند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: کل واحدهای تولیدی صنعتی قم زیر پوشش اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و تجارت هستند و مشکلات آن‌ها پایش می‌شود.

فراهانی افزود: امروز بسیاری از واحدهای صنعتی در قم گرفتار مشکلات اقتصادی ناشی از سودهای بانکی هستند و تعدادی نیز به تملک بانک‌ها درآمده‌اند.

وی اظهار کرد: ما بر آنیم مشکلات مالی و بانکی و مالیاتی و بیمهای آن‌ها رفع شود؛ ضمن اینکه واحدهایی که تعطیل شده و یا به تملک بانک ها در آمده‌اند به چرخه تولید بازگردند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: امروز برخی از واحدهای صنعتی در شکوهیه نیز با ۳۰ تا ۵۰ درصد از ظرفیت واقعی خود به تولید میپردازند و مشکلات زیادی در روند تولید دارند که برای حفظ تولید و اشتغال آن‌ها باید تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با پرداخت تسهیلات مناسب با سود کم بتوان این واحدهای صنعتی و تولیدی را به چرخه تولید و اقتصاد قم بازگرداند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.