صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / رشد استعدادهای نسل جوان در جشنواره‌ای به نام رویش
رشد استعدادهای نسل جوان در جشنواره‌ای به نام رویش

رشد استعدادهای نسل جوان در جشنواره‌ای به نام رویش

جشنواره‌ای به نام رویش در دانشگاه بیرجند افتتاح شد که مهم‌ترین علت ایجاد آن رویش استعدادهای دانشجویان است.

جشنواره رویش

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: تعداد کانون‌های دانشگاه بیرجند ۲۲ کانون است که در   جشنواره درون‌دانشگاهی رویش ۲۰   غرفه حضور دارند .

وی با بیان اینکه   جشنواره درون‌دانشگاهی رویش   برای چهارمین دوره در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود ، افزود: نمایش دادن آثار دانشجویان و ترویج فرهنگ و هنر از اهداف این نمایشگاه است.

کارشناس کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند بیان کرد: هنرهای تجسمی، ادبیات فارسی و مطالعات اجتماعی از رشته‌های کانون‌های فرهنگی و هنری این دانشگاه است.

موحدی ادامه داد: کانون گویندگی و اجرا در دانشگاه بیرجند منظم‌کننده فعالیت‌های این دانشگاه است که اعضاء آن در تمامی برنامه‌ها حضوری منسجم دارند   .

وی بیان کرد: کانون‌های قرآن‌پژوهی، عفاف و حجاب و مهارت‌های زندگی از کانون‌های مذهبی این دانشگاه است که در این نمایشگاه حضور دارند.

کارشناس کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند خاطرنشان کرد: بازی‌های مختلف در این نمایشگاه از فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون بازی‌های فاخر این دانشگاه است   .

موحدی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای مانند تبلیغات رسانه‌ای مختص به کانون رسانه‌ای معراج این دانشگاه است، اظهار کرد: فعالیت‌های طنز و نمایش از فعالیت‌های کانون طنز دانشگاه بیرجند است.

وی با بیان اینکه تعداد کانون‌های دانشگاه بیرجند ۲۲ کانون است که در این نمایشگاه ۲۰ غرفه حضور دارند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه رویش تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به روی علاقه‌مندان باز است.

بدیهی است که برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب بروز استعدادهای قشر جوانی می‌شود که آینده سازان این مملکت هستند و در آینده‌ای نزدیک قرار است چرخ تولید این سرزمین را به حرکت درآورند.

تهیه از زهرا حمیدی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.