صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / تاکید شجاعی بر توجه فدراسیون فوتبال به پشتوانه‌سازی و بازیکن‌سازی

تاکید شجاعی بر توجه فدراسیون فوتبال به پشتوانه‌سازی و بازیکن‌سازی

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: توجه فدراسیون فوتبال به پشتوانه‌سازی و بازیکن‌سازی برای تیم ملی فعلی فوتسال بانوان خیلی مهم است.

فریده شجاعی

فریده شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: دو سال است که از فوتبال بانوان دور هستم و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال پشتوانه‌سازی می‌کند یا نه اما چون تیم ملی فوتسال بانوان چند سالی است که با همین ترکیب وارد میدان مسابقات مختلف می‌شود باید کم کم جای خود را به جوانان بدهد پس نیاز دارد که پشتوانه‌سازی خوبی داشته باشد به طوری که توجه فدراسیون و مسئولان به این موضوع خیلی مهم است.

او ادامه داد:فکر می‌کنم در فدراسیون فوتبال این توجه و اهمیت به بانوان وجود دارد. یعنی مسئولان این فدراسیون نگاه جنسیتی ندارند و به بانوان بها می‌دهند. غیر از این هم نباید باشد. اگر مسئولان نگاه مثبت و مستقل به ورزش بانوان داشته باشند و ببینند که بانوان ایران با وجود مشکلاتی که نسبت به کشورهای دیگر دارند در مسابقات بین‌المللی قهرمان می‌شوند باید برنامه‌ریزی اصولی‌تر و بهتری برای آینده آنها داشته باشند و در حد آقایان به خانم‌ها هم توجه کنند و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بانوان هم دلگرم شوند و در مسابقات جهانی بدرخشند.

شجاعی در مورد تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی امسال خیلی بهتر از سال‌های قبل در مسابقات حاضر شد. حضور خانم مظفر در تیم تحول ایجاد کرده است. بازیکنان هم چند سال است که در کنار هم کار می‌کنند و به نقطه اوج خود رسیده‌اند. به طوری که اکنون به یک تیم کامل تبدیل شده‌اند. ممکن است ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد ولی مسلم است که وقتی با این اختلاف تیم‌های صاحب‌نام آسیا را پشت‌سر می‌گذارند پس نقاط ضعفشان حتما کمتر شده است.

او ادامه داد: معتقدم همه مسائل مربوط به تیمی که قهرمان می‌شود، مثبت است. نقاط ضعفشان را هم آنالیزورها و کارشناسان باید بررسی کنند تا برای مسابقات بعد بتوانند آنها را پوشش دهند و از بین ببرند. مسلم است که تیم ملی فوتسال بانوان شایستگی قهرمانی در آسیا را داشت. این تیم جایگاه خود را در آسیا به دست آورده است و باید برای مسابقات جهانی بجنگد.

شجاعی در پایان به بازی فینال تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن اشاره و بیان کرد: تا جایی که بازی را دیدم نیمه اول حمله تیم ژاپن بیشتر بود ولی فرزانه توسلی که در دوره اوج خود است شاهکار کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با پیروزی ۵ بر ۲ مقابل ژاپن برای دومین بار قهرمان مسابقات جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا ۲۰۱۸ در تایلند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.