صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تمایل به کارآفرینی در کشور وضعیت مطلوبی دارد

تمایل به کارآفرینی در کشور وضعیت مطلوبی دارد

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی وضعیت تمایل به کارآفرینی را در کشور مطلوب ارزیابی کرد.

عیسی منصوری،معاون توسعه کارآفرینی در نشست هم اندیشی مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی وخدمات کارآفرینی که با حضورنمایندگان این مراکز از سراسر کشوربرگزار شد افزود : افراد تمایل دارند کارافرینانه فعالیت خود را اغاز کنند اما بسیاری از کار افرینان مهارت کافی ندارند بنابراین بیش از هر موضوعی علاوه بر گفت و گو در فضای کسب و کار باید مهارت کارافرینان افزایش پیدا کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی اضافه کرد : این روزها و با رونق مباحث دانش بنیان مباحث تجاری سازی نیز مطرح می شود این در حالی است که اگر نگاه کارافرینان اموزش مهارت باشد.باید تفاوتی میان مشاوره کسب و کار و افرادی که به أشخاص دارای کسب و کار مشاوره می دهند قائل شویم چرا که ویژگی های مشاوره کارافرینی کاملا متفاوت با مشاوره کسب و کار است .

معاون توسعه کارافرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ابعاد مختلف مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی وخدمات کارافرینی را تشریح کرد و رهکارهای علمی بهبود فعالیت این نوع مراکز را توضیح داد .

حاضران در نشست نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند .

گفتنی است رحیم سرهنگی ، مدیرکل توسعه کارافرینی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز ، هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت های مراکز مشاوره و خدمات کارافرینی دانست و گفت : در سال جا ری این گونه نشست ها در راستای هم اندیشی و بانگاهش خلاقانه دنبال می شود.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.