صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برگزار می شود

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:

طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برگزار می شود

طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من»، همزمان با سراسر کشور در استان تهران برای 100 نفر از جوانان صاحب ایده برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، فاطمه دهقانی مدیر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی،آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب وکار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­ی کارآفرینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب وکار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان وخانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان وجوانان برگزار می شود اظهار داشت: در این طرح ۱۰۰ نفر از جوانان علاقمند استان، شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهرمند می شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر ۳۰ درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می کند.

فاطمه دهقانی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: جوانان علاقمند به خویش فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت کنندگان ۲۰ تا ۴۰ سال است، ادامه داد: ثبت نام در این طرح، صرفا از طریق سایت www.foundationed.ir انجام می شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر به خدمات ارائه شده در طرح اشاره کرد و گفت: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی ، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع رسانده می شود.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.