صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / جهش اقتصادی نهبندان نیازمند بهره‌وری از ظرفیت‌های این شهرستان است

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد:

جهش اقتصادی نهبندان نیازمند بهره‌وری از ظرفیت‌های این شهرستان است

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: گنج های موجود در نهبندان، توسعه پایدار و جهش اقتصادی این شهرستان را به دنبال دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد جمالی امروز در همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه گذاری نهبندان اظهار کرد: آفتاب موجود در نهبندان ظرفیتی بزرگ برای منطقه محسوب می شود و بسیاری از کشورهای دنیا از جمله پرتغال با فروش آفتاب به اروپایی برای توسعه خود درآمد زایی می‌کنند.

وی معادن را دومین گنج نهبندان دانست و افزود: هر کدام از این معادن می‌تواند توسعه اقتصادی یک کشور را رقم بزند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: گردشگری و داشتن مواهب طبیعی نیز سومین گنج نهبندان محسوب می‌شود.

جمالی ادامه داد: این شهرستان همچنین دارای منابع انسانی متخصص و ارزشمندی است که سالها برای منطقه زحمت کشیده‌اند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه ظرفیت های متعدد سرمایه گذاری در نهبندان افراد را شگفت زده می‌کند، اضافه کرد: در کنار این ظرفیت‌ها محرومیت منطقه نیز موجب حیرت است.

جمالی با اشاره به اینکه رفع محرومیت از طریق توسعه امکان پذیر است، گفت: با معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها می‌توان به محرومیت‌زدایی از نهبندان کمک کرد.

وی همایش توسعه نهبندان را فرصت مغتنی برای رفع محرومیت دانست و افزود: برای معرفی فرصت‌ها باید نقشه راه تهیه و تدوین شود.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصاد و دارایی با ابراز امیدواری از این که همایش توسعه نهبندان بتواند گامی مهم در راستای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری باشد یادآور شد: یکی دیگر از محورهای توسعه همدلی مسئولان است که در این همایش شاهد آن هستیم و می‌تواند سنگ بنای خوبی برای توسعه منطقه نهبندان باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.