صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / ترامپ حتی به فکر کشور آمریکا نیست
ترامپ حتی به فکر کشور آمریکا نیست

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

ترامپ حتی به فکر کشور آمریکا نیست

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: عالی ترین تعریف از ترامپ این است که بگوییم ترامپ دیوانه است که حتی به فکر کشور آمریکا نیست و این کشور را مفتضح کرده است .

 آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی» در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره به تصمیم سخیفانه رییس جمهور آمریکا افزود: عالی ترین تعریف از ترامپ این است که بگوییم ترامپ دیوانه است که حتی به فکر کشور آمریکا نیست و این کشور را مفتضح کرده است .

وی افزود: رییس جمهور آمریکا سند بین المللی را که خودشان امضا کرده اند را رد کرده و قبول ندارد، این گونه رفتار وی چیزی جز جنون و دیوانگی نیست .

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: باید قدردان رهنمودها و تیزبینی های مقام معظم رهبری باشیم، ایشان در تمامی زمان ها با بصیرت بخشی به مردم و مسوولان، نظام و دین را از توطئه های دشمنان نجات داد ه اند .

نعیم آبادی گفت: دشمن از قشر روحانیت ضربه خورده است به همین دلیل درصدد خدشه دار کردن جایگاه روحانیت برآمده و علیه این جایگاه توطئه کرده و با افترا و تهمت، جایگاه روحانیت را در جامعه تضعیف کرده است .

وی در ادامه افزود: در هر نقطه از کشور، با توطئه و نقشه های شوم دشمن، جایگاه ائمه جمعه تضعیف شده است، خدشه دار کردن جایگاه علما و روحانیون از نقشه های دشمنان دین و نظام است .

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه برخی می پرسند که خمس کجا هزینه می شود تصریح کرد:  خمس در دست فقیه عادل است و در راستای دفاع، تقویت و ترویج دین و ماندگاری تشیع هزینه می شود .

نعیم آبادی در ادامه بیان داشت: مومنان نباید اجازه دهند که تبلیغات سوء دشمن درخصوص خمس و موارد مصرف آن در آنان اثر نکند چراکه دشمن از روحانیون آسیب دیده و برای جبران این ضربات به خدشه دار کردن خمس و دیگر عقاید دینی روی آورده است .

وی بیان کرد: در دین مبین اسلام دو عنوان محتوا و واژه داریم، مادامی که فقیه عادل در رأس حکومت است، حکومتی اسلامی برقرار خواهد بود، فقیه عادل در چگونگی برقراری عدالت در جامعه نقش اصلی دارد .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه تفکیک قوا به نفع عدالت جامعه است ابرازداشت: دراین صورت عدالت بهتر محقق می شود، اگر روزی تشخیص دهند که جمهوریت به نفع مملکت نیست باید مردم مجلس را انتخاب کند .

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برخلاف اسلام نیست و انتخاب راه اجرای عدالت به دست فقیه عادل است .

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه، در تظاهراتی ضداستکباری، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود را سردادند و انزجار و نفرت خود را از تصمیم نابخردانه ترامپ رییس جمهور آمریکا نشان دادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.