صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / فرزانه توسلی: می‌خواهیم یک بار دیگر روی سکوی قهرمانی برویم

فرزانه توسلی: می‌خواهیم یک بار دیگر روی سکوی قهرمانی برویم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: از روز اول برای قهرمانی پا به رقابت‌های قهرمانی آسیا گذاشتیم و تا الان با روحیه و انگیزه بالا توانستیم بازی‌ها را ببریم.

فرزانه توسلی

فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل چین در گفت‌وگو با ایسنا به انگیزه‌ی بالای تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: از روز اول همه برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشتیم و خداروشکر تا این مرحله با روحیه و انگیزه بالا توانستیم بازی‌ها را ببریم و همه می‌خواهیم  یک بار دیگر روی سکوی قهرمانی برویم.
او در مورد بازی در برابر چین بیان کرد: اول بازی کمی تمرکز دفاعی‌مان پایین بود و همین باعث شد روی دو  صحنه غافلگیر شویم و گل بخوریم که خوشبختانه با صحبت‌های کادر فنی و آنالیز تیم چین توانستیم در نیمه دوم سوار بر بازی باشیم و با پیروزی زمین بازی رو ترک کنیم.
توسلی  به سطح مسابقات اشاره و بیان کرد: سطح مسابقات سال به سال بهتر می‌شود و تیم‌ها در همین مدت کوتاه پیشرفت قابل توجهی داشتند.
او در پایان  گفت: هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت و تمامی تیم‌ها این‌جا هستند تا بهترین عملکرد خود را در بازی پیاده کنند. به همین دلیل در تک تک بازی‌ها باید با آمادگی کامل و انگیزه بالا ظاهر شویم و برای قهرمانی و برد بجنگیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.