صفحه اصلی / استان ها / ایلام / آمریکا منتظر هزینه‌های خروج از برجام باشد
آمریکا منتظر هزینه‌های خروج از برجام باشد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام:

آمریکا منتظر هزینه‌های خروج از برجام باشد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: خروج از برجام بار دیگر بدعهدی‌ و نقض مقررات بین‌المللی توسط دولت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد.

ترامپ

دکتر «نصرت‌الله حیدری» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که خروج آمریکا از برجام نقض آشکار مقررات بین‌المللی و حکایت از سرکشی و یاغی‌گری آمریکاست، اظهار کرد: بی‌شک با تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام جامعه جهانی و افکار عمومی به آمریکا کاملاً بدبین شده و این برای آمریکا بسیار پر هزینه خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که اقدام آمریکا نشان داد که غرب قابل اعتماد نیست و باید در مذاکرات با اروپا این مسأله را مدنظر قرار دهند، افزود: ملت ایران امروز انتظار دارد کسانی که برجام را امضاء کردند در برابر اقدام آمریکا، واکنش نشان داده و اقدامات اساسی برای جلب اعتماد ایران به عمل آوردند زیرا ملت ایران دیگر نمی‌توانند مذاکرات بدون پشتوانه اعتماد کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام خاطرنشان کرد: غرب باید به ایران در خصوص اجرای برجام تضمین دهد وگرنه ملت ایران خروج از برجام را بر هر چیزی ترجیح خواهند داد و جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز به غرب بدگمان بود اما برای آنکه حسن نیت خود را به جامعه جهانی نشان دهد پیرو استراتژی نرمش قهرمانانه از موضع اقتدار با غرب وارد گفتگو شد که منجر به امضای برجام گردید.

حیدری ادامه داد: امروز جامعه جهانی دیدند که ملت ایران به برجام پایبند بوده و این آمریکاست که مقررات بین‌المللی را نقص و به آنها وقعی نمی‌نهد که بی شک در شرایط کنونی وحدت و انسجام داخلی تکیه به منابع درونی و گفتگو با متحدین و دوستان نزدیک در منطقه می‌توانند به برون رفت ما از شرایط کنونی کمک کند و ملت ایران همچون گذشته این بار آمریکا را نیز در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.