صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / حمایت از کالای ایرانی، احترام به تولید ملی است
حمایت از کالای ایرانی، احترام به تولید ملی است

امام جمعه موقت تهران:

حمایت از کالای ایرانی، احترام به تولید ملی است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد حمایت از کالای ایرانی گفت: پشتیبانی از کالای تولیدی تولیدکنندگان کشورمان، احترام به تولید ملی و زمینه ساز اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کسب و کار نیوز حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد عصر دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین در گلزار شهدای بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به اقتدار ایران اسلامی در منطقه ، کشورمان نیازمند آن است که با کاهش هزینه ها، هدایت منابع موجود به سمت تولیدات دانش بنیان با ارزش افزوده بالاتر و از همه مهم تر با احترام به کالای ایرانی، به اقتدار اقتصادی هم برسد.
وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع بر سر راه تولید کنندگان داخلی و حمایت همه جانبه از آنان افزود: علاوه بر تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت توسط تولید کنندگان داخلی، مصرف کنندگان نیز باید با احترام به کالای ایرانی ، استفاده از تولیدات داخل را بر کالای مشابه خارجی مقدم بدانند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: باید گام های برداشته شده برای پیشرفت، جهشی باشد تا علاوه بر صادرات کالا به خارج، شرایط و زمینه های لازم برای افزایش درآمد کشور فراهم شود.
امام جمعه موقت تهران، جمهوری اسلامی ایران را نماد بالاترین استقلال و اقتدار سیاسی در منطقه دانست و عنوان کرد: امروز ایران در منطقه از جایگاه ویژه و اقتدار برآمده از ملت اسلام برخوردار است و این سرمایه بزرگ، دستاورد مجاهدت مردم است و رزمندگان، شهدا و جانبازان آن را تداوم بخشیدند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: ایران امروز با شتاب هرچه بیشتر در حال پیمودن مدارج علمی است و این مهم، ثمره مدیریت علم و جوشش علم در دانشگاه های کشور است.
وی با اشاره به تحمیل قطعنامه های ظالمانه به ایران افزود: کشورهای تحمیل کننده قطعنامه ها به ایران، امروز در برابر قدرت، اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی تسلیم شده اند چراکه ایران از کشور تولیدکننده دانش، به تبدیل کننده دانش به فناوری تغییر ماهیت داده و این کار بزرگی است که به دست توانای متخصصان، دانشمندان و نخبگان جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است .
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: با سرمایه گذاری های کلان، زمینه های لازم برای ارتقای رفاه و خلق یک اقتصاد پویا فراهم است و زیرساخت های اقتصادی کشور با تلاش مسئولان و همت ملت در سطح قابل قبولی در حال حرکت و تحول است که این امر، نویدبخش آینده روشنی برای ملت ایران است .
وی با بیان اینکه مردم ایران امروز قله های وحدت و انسجام ملی را فتح کرده اند، گفت: در صورت استفاده صحیح از سرمایه های موجود، مشکلات اقتصادی و چالش های فرهنگی کشور هرچه سریعتر رفع می شود .
امام جمعه موقت تهران در خاتمه سخنانش، ایران اسلامی را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: با وجود اینکه ایران تاریخ چند هزار ساله دارد، اما عمر دوران مردم سالاری آن کوتاه است و این مردم سالاری دینی که امروز شاهد هستیم، دستاورد انقلاب اسلامی است که رهآورد آن، انتخاب مسئولان مختلف کشور با رأی مستقیم مردم در انتخابات است.
سردار شهید جواد دوربین نخستین شهید مدافع حرم شهرستان بندرانزلی است که ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
۷۴۷۱/۲۰۰۷

همچنین مطالعه کنید:

رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.